  • Data: 2011-07-14 16:12:18
    Temat: Re: Software warranties
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-14, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Dziwne. Produkcja programowania to 1% działalności firmy ona nie znika
    > jak robi bugi w sofcie i zlewa klienta. Naprawdę dziwne.

    Podałem konkretny przykład, tylko raczyłeś orżnąć cytat ze stosownego
    fragmentu. Schenker daje (dawał, z zastrzeżeniami z usuniętej części
    cytatu) do wyboru dwie metody komunikacji: albo kosztowną i uciążliwą
    papierową, albo względnie sprawną, tylko uciążliwą dla administratora
    klienta, cyfrową, za pomocą zabuggowanej aplikacji. Softu u nich nie
    kupujesz. Kupujesz usługi transportowe.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot