  • Data: 2011-07-14 19:56:55
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/07/2011 08:52, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Ktoś bodajże w Australii opatentował koło. Tak, ten patent służy
    > rozwojowi, bo gościu wynalazł przedmiot patentu.

    Przepraszam, ale nie będę teraz wyszukiwał informacji na temat prawa
    patentowego w Australii, żeby wykazać, że to jest bzdura, skoro tobie
    nawet się nie chce sprawdzić, czy to faktycznie było w Australii.

    Ale załóżmy nawet, że tak było. Czy to, że sąd w Korei Północnej skazał
    kogoś na śmierć na zbyt mało entuzjastyczne klaskanie Kimowi świadczy,
    że sądy i karanie przestępców to zły pomysł?

    > Kilka przykładowych patentów służących rozwojowi:

    Masz jakąś tezę, bo nie chce mi się czytać całości tych wniosków? Jak
    dla mnie wyglądają na jakieśtam rzeczywiście innowacyjne i że wymyślanie
    tych rzeczy było faktycznie rozwojem oprogramowania, chociaż oczywiście
    nie jestem w stanie ocenić, czy patenty są ważne.