  • Data: 2011-07-14 16:24:45
    Temat: Re: Software warranties
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-14 18:12, Stachu 'Dozzie' K. wrote:
    > Podałem konkretny przykład, tylko raczyłeś orżnąć cytat ze stosownego
    > fragmentu.

    Oto stosowny fragment "bo nie produkcja oprogramowania jest jego główną
    działalnością". Cóż to zmienia postać rzeczy o 360 stopni.

    > Softu u nich nie
    > kupujesz. Kupujesz usługi transportowe.

    Czyli ile mają programistow vs marketingowców?

    Na wlasne oczy widzisz jak działa rynek: gówno się sprzedaje. Zupelnie
    jak iRzeczy. Takie czasy, jakie społeczeństwo taka jakość.