    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sniezyca
    Date: Mon, 2 Feb 2015 00:58:38 +0100
    <54c7b03e$0$2658$65785112@news.neostrada.pl> <ma8mq5$gm7$1@dont-email.me>
    <54c7e2b2$0$2146$65785112@news.neostrada.pl> <maands$8e9$1@dont-email.me>
    <maaofa$j6j$1@node2.news.atman.pl> <mah96h$njl$1@dont-email.me>
    <fye0p2rnwz5f$.57klr8dznhh0$.dlg@40tude.net>
    <3...@g...com>
    <117ez9p00801v$.z05ryjpyxyvk.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <1velbwsq2psyw.17ry873gky6zr$.dlg@40tude.net>
    <3937786176$20150201235050@squadack.com>
    <1o95o7e3ftyll$.1f3gmpl61d8ry.dlg@40tude.net>

    Hello J.F.,

    Monday, February 2, 2015, 12:39:29 AM, you wrote:

    > Drob jak drob, moze i zlosliwy, ale troche sensu w tym co pisal bylo.
    > A teraz to mi dal do myslenia ... na Hawajach mieszka, czy nigdy
    > samochodu nie mial, i po sniegu nie jezdzil :-)

    Pierwszy raz w tym roku jest tak marna zima, że mam mniej niż 15cm
    śniegu na drodze dojazdowej. W poprzednich bywały spore zaspy, które
    trzeba było atakować na kilka razy ale jeszcze nigdy nie utknąłem.
    Żona kaszlakiem się zakopała (dywaniki wystarczyły), kilku ludziom
    pomagałem wyjechać ale sam nigdy nie utknąłem. A na trasie Opole -
    Wałbrzych - Kamienna Góra - Jelenia Góra - Zgorzelec - Bolesławiec -
    Opole (w różnych kombinacjach) to naprawdę różne warunki spotykałem.
    Łącznie ze spotkaniem na drodze pługu wirnikowego w takich warunkach,
    że nie byłem pewny, czy z dobrej strony drogi jestem...

    Dzisiaj, przy takiej prognozie, jaka wtedy była, nawet bym się z domu
    nie ruszył. To było w czasie gdy na 3 dni stanęła droga obecna 35 a
    wtedy 5 do Wałbrzycha. Ja jechałem wtedy do Jeleniej obecną 5, przez
    Strzegom.

    --
    Best regards,
    RoMan