    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Date: Wed, 2 Oct 2024 14:18:42 +0200
    <vd6o9n$u47v$1@news.icm.edu.pl> <vddged$7hl$2@news.chmurka.net>
    <oaaguhpklsbj$.1j1pg5zfoqfe4.dlg@40tude.net>
    <vdeq81$1apc1$1@news.icm.edu.pl>
    <17pp7q47sp4r3$.1hev2hunpvpk6.dlg@40tude.net>
    <vdf2ps$1b6hl$1@news.icm.edu.pl>
    <r...@4...net>
    <vdhjrs$1f23u$1@news.icm.edu.pl> <vdirnj$2ev$1@news.chmurka.net>
    <vditsv$3ah$1@news.chmurka.net>

    W dniu 02.10.2024 o 09:49, Ewa pisze:
    > Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    >
    > Zdaję sobie sprawę z tego, że w przypadku cukrzycy
    > typu I wynik mierzenia może być o wiele poważniejszy
    > w skutkach.
    > W moim przypadku chodzi o cukrzycę typu II. Minimalny
    > zakres mierzenia w takim przypadku to mierzenie
    > glukometrem co tydzień, 4 razy w ciągu dnia: na czczo,
    > 2 godziny po śniadaniu, po obiedzie i po kolacji.
    > Jest to związane z nakłuwaniem palca. Ale mnie chodzi
    > o coś więcej. Są przepisy co do diety, ale wiadomo,
    > że odpowiedź organizmu jest w każdym przypadku sprawą
> [...]

    Skoro nie bierzesz insuliny to najlepiej będzie skorzystać z Libre...ale
    nie ciągle w sensie noszenia na stałe lecz zakupu 2-3 sensorów celem
    "wybadania" i ustalenia swojego stanu. Każdy cukrzyk wie, że poziom
    cukru wzrasta po większej ilości zjedzenia produktu zawierającego
    węglowodany czyli unikamy węglowodanów (większość produktów ma opisaną
    zawartość) a jest jeszcze tablica i przeliczniki a nawet aplikacje do
    tego
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.cr
    eamsoft.mygi&hl=pl.
    Nie je się do syta, lepiej często i mało niż obficie. Do tego dużo
    ruchu, najlepiej spacery. Wiele osób ma...psa i łażą. Nic tak nie zbija
    poziomu cukru jak ruch.

    --
    Pixel(R)??