  • Data: 2024-10-03 15:16:11
    Temat: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Oct 2024 13:12:59 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:

    > Tak. Pomimo tego, że na początku podałem, że NIE MA obecnie żadnego
    > takiego smartwatcha, który byłby wiarygodny, wątek wlecze się dalej...a
    > wiele osób myśli, że coś takiego istnieje i drążą.
    >
    > Teraz sobie wyobraĹş, Ĺźe jednak istnieje i co? Wszystkie firmy,
    > produkujące urządzenia, które są już obecne i w których WYMIENIA SIĘ
    > SENSOR za dość duże pieniądze, bankrutują, bo można to zastąpić
    > zegarkiem za 200zł :)...

    Normalna kolej rzeczy. To sie nazywa postęp :-)

    Ze tak wymienie tylko Nokię, Siemensa, Ericssona, Sony, Blackberry i
    Windows Mobile, jeśli chodzi o telefony :-)

    Ale nie muszą wszystkie takie firmy bankrutować - niech opracują same
    nowy, lepszy sensor :-)

    > Już ktoś tutaj napisał...ale nadal jest to nie
    > rozumiane. W obecnych sensorach, praktycznie kaĹźdy ma te same warunki
    > pomiaru, bo sensor mierzy zawartość glukozy W KRWI, którą każdy człowiek
    > ma na tyle podobną, że nie ma tutaj różnic. W przypadku sensora, który

    no nie wiem, ja tam ma mocno rĂłzne, w zaleznosci od tego, czy krew
    pobrano po posiłku czy po przerwie. A podobno jestem zdrowy.

    Aż się zastanawiam, jaki sens mają te badania, jeśli mam kilka
    posiłków dziennie.
    To w koncu jest ten wysoki poziom glukozy szkodliwy, czy nie bardzo?

    > mierzy za każdym razem w zupełnie INNYCH warunkach (zabrudzenie,
    > temperatura, grubość skóry, potliwość, przyleganie, cokolwiek co nie
    > jest STAŁE tak jak krew czy płyn, każdy wynik może być skrajnie różny,
    > pomimo prawidłowego poziomu glukozy.

    A w przypadku tej taniej chinszczyzny, to nie wiadomo, czy w ogóle się
    starają ten poziom cukru zmierzyć, podobnie jak cisnienie krwi.

    Ale wiem jedno - jak ktoś opracuje lepszą metodę pomiaru, to ten
    zegarek nie będzie na początku kosztował 59$, tylko raczej 590.

    I tego nikt nie neguje.

    J.