  • Data: 2024-10-03 17:48:41
    Temat: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Oct 2024 16:28:04 +0200, Pixel®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 03.10.2024 o 15:25, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > A trzeba było pomyśleć jak o igle do szycia w sensie, że się ją wbija a
    > reszta konstrukcji jako "elektrody".

    Igła pociąga nitke, nie wiem czy ten "cycek" można tak pociągnąć.

    > Pytałem wcześniej czy znasz zasadę działania paska do glukometru.
    > Ja bym chociaż poczytał nim zacznę dyskutować "bez wiedzy" żeby nie
    > wyjść na ignoranta chociaż...i kogoś, kto się broni przed edukacją.

    Ale po co - przeciez to calkiem inny pomiar ...

    > Nocusz, tutaj wiedzy nie trzeba, wystarczy, żebyś miał cukrzycę i kłuł
    > się kilka razy dziennie w paluchy, zamiast jeden raz na 2 tygodnie, może
    > wtedy zrozumiesz, że lepiej dostać w pysk raz na dwa tygodnie niż kilka
    > razy dziennie :D...albo jakbyś miał "wieczną sraczkę" i ktoś Ci
    > zaproponuje stoperan, pisząc że teraz już tak dupa nie boli :D

    Ale co za skan zastąpił kłucie palca ? :-)

    > I znĂłw brak wiedzy...dlaczego tylko 2 tygodnie. Nie, nie chodzi o
    > baterię ale znów o twoją ignorancję. Żodyn, żodyn czujnik, który działa

    A czy ja cos pisałem o baterii?

    > na tej zasadzie, nie działa wiecznie...bo jest to czujnik chemiczny.

    No ale w ogólnym mniemaniu dwa tygodnie to nie jest długo.

    Ale dla kogos, kto się musi kłuć w palec kilka razy dziennie, to może
    i jest ..

    > Raz, że miejsce wkłucia zmienia się w swoim otoczeniu (napiszmy, że
    > "zarasta, obumiera, leczy się, cokolwiek) to sama "igła/elektrody"
    > również traci swoją skuteczność prawidłowego pomiaru.

    A ten enzym, to skąd się bierze? Z organizmu, czy gdzies w tym "cycku?

    O ile kojarzę, to są jakies pompy insulinowe wszczepiane, czy z
    elementami wszczepianymi, które działają kilka miesięcy.
    Da się? Da :-P

    > Dokładnie tak samo, jak Ty od początku dyskusji :)

    Na początku napisałem, że Ewa słusznie nie dowierza.

    Zasada działania paska nie ma tu nic do rzeczy, ani Free Style Libre.

    > Ciągle to robisz.

    W czym - że badania trwają?

    > Zupełnie tak samo jak dyskusja z Tobą.
    > Dotarliśmy do tego miejsca a Ty nadal nie jesteś przekonany, że lecisz
    > bzdurą od początku a Ewa tylko czeka, kiedy "zmaterializujesz" jej taki
    > zegarek i Ci uwierzy, tak jak gość co kupił pulsoksymetr i został nabity
    > w butelkę :)

    Znaczy się twierdzisz, ze taki zegarek nigdy nie powstanie?
    A to wiedza, czy niewiedza ? :-)

    Ja Ewie sprzedawać zegarka nie zamierzam, a na pewno nie takiego
    oszukańczego. Bo w przyszłości ... kto wie.

    A z pulsoksymetrem o co chodzi?

    J.