  • Data: 2024-10-03 10:09:11
    Temat: Re: Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
    Od: Ewa <E...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024.10.02 o 14:18, Pixel(R)?? pisze:

    > Skoro nie bierzesz insuliny to najlepiej będzie skorzystać z Libre...ale
    > nie ciągle w sensie noszenia na stałe lecz zakupu 2-3 sensorów celem
    > "wybadania" i ustalenia swojego stanu. Każdy cukrzyk wie, że poziom
    > cukru wzrasta po większej ilości zjedzenia produktu zawierającego
    > węglowodany czyli unikamy węglowodanów (większość produktów ma opisaną
    > zawartość) a jest jeszcze tablica i przeliczniki a nawet aplikacje do
    > tego https://play.google.com/store/apps/details?
    > id=com.creamsoft.mygi&hl=pl. Nie je się do syta, lepiej często i mało
> [...]

    Akurat to nie dotycz mnie, ale kogoś mi bliskiego.
    Zapewniam Cię jednak, że to wszystko nie jest takie proste.
    A przede wszystkim nie wprowadzaj ludzi w błąd, że w cukrzycy
    należy jadać często. Każdy posiłek powoduje wzrost poziomu cukru,
    a to jest najgorsze co w cukrzycy typu II można zrobić, każdy
    diabetolog Ci to powie. I lepiej już nie doradzaj odnośnie
    zachowania chorego. Wątek dotyczy smartwatcha.

    Ewa