  • Data: 2012-01-09 10:37:37
    Temat: Re: Sklejanie styków przekaźnika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sylwester Łazar" napisał w wiadomości grup
    >Rozumiem. Chodzi o jeżdżenie.
    >Tak, zauważam ten argument.
    >Bardzo często zdarza mi się ktoś, kto opowiada bajki o tym jak to on
    >solidnie pracuje,
    >a jak klient zawoła, to on bardzo chętnie pojedzie.
    >Potem sprowadza się to do wynagrodzenia.
    >Potem okazuje się, że jest fajnie jak jedzie się do tego samego
    >klienta ileś razy
    >i za każdym razem się "konserwuje" i naprawia, bo jest "robota", a
    >jak jest robota,
    >to jest "kasa".

    Tylko zapominasz o paru rzeczach:
    a) maszyneria z dobrze dobranymi przekaznikami chodzi zasadniczo dosc
    dlugo. Na tyle dlugo ze przekazniki ciagle sa stosowane.
    b) jak zle trafisz, to do SSR bedziesz jezdzil czesto, i to na wlasny
    koszt.
    c) klient woli jak mu maszyna moze byc konserwowana w wybranym przez
    niego czasie, a nie pada nie wiadomo kiedy.
    Nawet jesli ma zaplacic za wymiane wszystkich przekaznikow - choc
    to juz kwestia ceny.
    A wymienisz mu SSR'y na zapas ?
    d) przy mniej skomplikowanych maszynach klient woli ze maszyna po
    dwoch wlaczeniach chodzi dobrze, za to wcale nie akceptuje awarii po
    ktorych pol zakladu mu stoi.
    przy bardziej skomplikowanych tez by akceptowal, ale to sie
    raczej nie zdarza :-)
    SSR jak padnie, to juz raczej na amen :-)

    Oczywiscie przekazniki do wielu rzeczy sie nie nadaja, polprzewodniki
    coraz mocniejsze, uklady rozbudowane i polprzewodniki chronia (SSR
    raczej nie dotyczy).

    J.