eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySilnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodzeRe: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl
    !feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosti
    ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
    strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
    <4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm981p8a6rut4@koder>
    <4d05e2c3$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnna6ry4a6rut4@koder>
    <4d05e776$0$22800$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnnbheboa6rut4@koder>
    <4d05efae$0$27046$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnndl8epa6rut4@koder>
    <4d05f4de$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnneombha6rut4@koder>
    <4d060361$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0618a8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d061b32$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d064781$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d064a6b$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d072f6f$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d073ea7$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0761cf$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d0768ea$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d07993d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d079e32$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d07c0a4$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d07c0a4$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
    Date: Tue, 14 Dec 2010 20:46:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 101214-0, 2010-12-14), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 72
    Message-ID: <4d07c987$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.102.221
    X-Trace: 1292355975 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21006 178.42.102.221:61593
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334808
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:

    > >> Nie napisałem, że nie użyczę, lecz to że nie znam Twoich umiejętności
    > >> - zatem nie mogę mieć do Ciebie zaufania :-)
    > >
    > > No to załóż że są zerowe przy wychodzeniu z poślizgu nadsterownym autem.
    >
    > To numer 1 odpada.
    >
    > PS: A umiejętność tą warto posiadać... może się przydać na zwykłej
    > publicznej drodze.

    Nie, jeśli pojedziesz podsterownym. ;-)


    > > Mnie chodzi o to, żeby samochód w ogóle w poślizg nie wpadał, gdy driver
    > > nie ma takiego zamiaru.
    >
    > Ale tego nie da Ci ani RWD ani FWD.

    Oczywiście że da, w FWD o ile nie przegniesz we wchodzeniu w zakręt z
    prędkością, nic się nie dzieje.


    >To wszystko, to dobranie prędkości do możliwości samochodu w danych
    >warunkach. Małe znaczenie - FWD, RWD. Jeden samochód pokona dany zakręt

    Daj sobie siana z tymi zakrętami, ja mówię że ten tylnonapędowy badziew
    nawet do zakrętu nie dojeżdża.

    > Tak naprawdę, to potrzebujesz samochodu z kontrolą trakcji.

    Nie potrzebuję samochodu, mam dwa i wystarczy.


    > > Nie - jedziesz nadal prosto, nic się nie obraca, tył nie wyprzedza
    > > przodu itd.
    >
    > Miałem na myśli zakręt.

    A ja prostą.
    Skoro auto na prostej zachowuje się źle, to po co nawijka o zakrętach?

    > > Przykład bywający na poważnych rajdach (czyli nie dla amatorów)?
    >
    > Np. Klementowicz w BMW 318is pierwszy w klasyfikacji generalnej w 24
    > Rajdzie Karkonoskim

    Teraz jakoś?
    (Youtube sobie odpuść, nie mam czasu na takie zabawy w ściągnie niewiadomo
    czego).

    > > Patrz, a ja myślałem że tylko żużel na kolcach.
    >
    > A zimowe WRC ?

    Co z nim?

    > To kryterium spełni prawie każdy samochód z ostatniej dekady.

    Jasne, bo dekada zmienia fizykę.

    Ja wiem, że ESP jest w stanie poprawić błędy i kierowcy i projektanta, który
    nawalił do auta napęd na lekki tył.
    Ale chodzi o to, żeby nie trzeba naprawiać, a zamiast tego kupić niezepsute,
    co jeździ i bez ESP.

    > Dla mnie EOT.

    Dla mnie również.
    Najwyższy czas.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: