-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl
!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosti
ng.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neo
strada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <idtnhl$ii$1@inews.gazeta.pl> <op.vnm9aqf1a6rut4@koder>
<4d05df01$0$21001$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnm981p8a6rut4@koder>
<4d05e2c3$0$27034$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnna6ry4a6rut4@koder>
<4d05e776$0$22800$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnnbheboa6rut4@koder>
<4d05efae$0$27046$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnndl8epa6rut4@koder>
<4d05f4de$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <op.vnneombha6rut4@koder>
<4d060361$0$27027$65785112@news.neostrada.pl>
<4d0618a8$0$20997$65785112@news.neostrada.pl>
<4d061b32$0$20992$65785112@news.neostrada.pl>
<4d064781$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
<4d064a6b$0$27042$65785112@news.neostrada.pl>
<4d072f6f$0$22813$65785112@news.neostrada.pl>
<4d073ea7$0$22807$65785112@news.neostrada.pl>
<4d0761cf$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
<4d0768ea$0$22805$65785112@news.neostrada.pl>
<4d07993d$0$27033$65785112@news.neostrada.pl>
<4d079e32$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
<4d07c0a4$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4d07c0a4$0$22798$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Silnik z przodu, RWD, lekki tyl - i koszmar na sliskiej drodze
Date: Tue, 14 Dec 2010 20:46:18 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 101214-0, 2010-12-14), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 72
Message-ID: <4d07c987$0$21006$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.102.221
X-Trace: 1292355975 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 21006 178.42.102.221:61593
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2334808
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:
> >> Nie napisałem, że nie użyczę, lecz to że nie znam Twoich umiejętności
> >> - zatem nie mogę mieć do Ciebie zaufania :-)
> >
> > No to załóż że są zerowe przy wychodzeniu z poślizgu nadsterownym autem.
>
> To numer 1 odpada.
>
> PS: A umiejętność tą warto posiadać... może się przydać na zwykłej
> publicznej drodze.
Nie, jeśli pojedziesz podsterownym. ;-)
> > Mnie chodzi o to, żeby samochód w ogóle w poślizg nie wpadał, gdy driver
> > nie ma takiego zamiaru.
>
> Ale tego nie da Ci ani RWD ani FWD.
Oczywiście że da, w FWD o ile nie przegniesz we wchodzeniu w zakręt z
prędkością, nic się nie dzieje.
>To wszystko, to dobranie prędkości do możliwości samochodu w danych
>warunkach. Małe znaczenie - FWD, RWD. Jeden samochód pokona dany zakręt
Daj sobie siana z tymi zakrętami, ja mówię że ten tylnonapędowy badziew
nawet do zakrętu nie dojeżdża.
> Tak naprawdę, to potrzebujesz samochodu z kontrolą trakcji.
Nie potrzebuję samochodu, mam dwa i wystarczy.
> > Nie - jedziesz nadal prosto, nic się nie obraca, tył nie wyprzedza
> > przodu itd.
>
> Miałem na myśli zakręt.
A ja prostą.
Skoro auto na prostej zachowuje się źle, to po co nawijka o zakrętach?
> > Przykład bywający na poważnych rajdach (czyli nie dla amatorów)?
>
> Np. Klementowicz w BMW 318is pierwszy w klasyfikacji generalnej w 24
> Rajdzie Karkonoskim
Teraz jakoś?
(Youtube sobie odpuść, nie mam czasu na takie zabawy w ściągnie niewiadomo
czego).
> > Patrz, a ja myślałem że tylko żużel na kolcach.
>
> A zimowe WRC ?
Co z nim?
> To kryterium spełni prawie każdy samochód z ostatniej dekady.
Jasne, bo dekada zmienia fizykę.
Ja wiem, że ESP jest w stanie poprawić błędy i kierowcy i projektanta, który
nawalił do auta napęd na lekki tył.
Ale chodzi o to, żeby nie trzeba naprawiać, a zamiast tego kupić niezepsute,
co jeździ i bez ESP.
> Dla mnie EOT.
Dla mnie również.
Najwyższy czas.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.10 10:46 Rafał VFR
- 15.12.10 23:40 scob
- 16.12.10 13:02 Rafał VFR
- 16.12.10 13:03 Rafal VFR
- 16.12.10 17:59 scob
- 16.12.10 18:37 Robert Rędziak
- 16.12.10 19:50 RadekNet
- 17.12.10 11:03 Rafał VFR
- 17.12.10 15:19 ąćęłńóśźż
- 17.12.10 22:27 scob
- 18.12.10 10:07 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 10:08 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 10:10 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 10:11 Adam Płaszczyca
- 18.12.10 10:11 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
Najnowsze wątki
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- 2024-11-28 droga laweta
- 2024-11-28 Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- 2024-11-28 skąd się biorą tacy debile?
- 2024-11-28 JDG i utylizacja sprzetu
- 2024-11-27 Identyfikacja układ SO8 w sterowniku migających światełek choinkowych
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Katowice => Technical Artist <=
- 2024-11-28 Bydgoszcz => QA Engineer <=
- 2024-11-28 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-28 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-27 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-27 Zielona Góra => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-27 Warszawa => Senior Java Developer <=