eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSilnik 1f a 3f › Re: Silnik 1f a 3f
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Silnik 1f a 3f
    Date: Mon, 18 Jul 2016 23:46:35 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <nmjins$d52$1@node2.news.atman.pl>
    References: <577e5968$0$12545$65785112@news.neostrada.pl>
    <5785338e$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm3ffv$kin$1@node2.news.atman.pl>
    <57862a6e$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <nm61re$onb$1@node1.news.atman.pl>
    <anp1vmz0l4qw.1k69px05ndadh$.dlg@40tude.net>
    <nm8re7$ks7$1@node1.news.atman.pl>
    <5788a3c9$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmbkgi$hg2$1@node1.news.atman.pl>
    <578c8ef2$0$12551$65785112@news.neostrada.pl>
    <nmi772$59r$1@node1.news.atman.pl>
    <578cb254$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31-178-54-211.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1468878396 13474 31.178.54.211 (18 Jul 2016 21:46:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2016 21:46:36 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <578cb254$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:702845
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-07-18 o 12:41, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:nmi772$59r$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2016-07-18 o 10:10, J.F. pisze:
    >>>> Tak sobie teraz uświadomiłem - ciekawe, czy te lodówki
    >>>> A+++++++++++++++++++++++++++++ mają może silnik synchroniczny z
    >>>> magnesem trwałym i klatką rozruchową? To by z pewnością poprawiało
    >>>> sprawność.
    >>
    >>> A robi sie tak w ogole ?
    >>> Bo wydaje mi sie, ze to moze grozic rozmagnesowaniem tego magnesu.
    >
    >> To trzeba zrobić bezpiecznik termiczny reagujący poniżej punktu Curie.
    >
    > Ale ja go nie chce przegrzac, tylko rozmagnesowac przemiennym polem
    > magnetycznym.
    >
    > Niby teraz mamy materialy o duzej koercji i powinny wytrzymac ... ale
    > czy naprawde wytrzymaja ?
    >
    >> Tutaj silniki z magnesem trwałym załączane bezpośrednio na sieć
    >> (innego rozwiązania niż klatka rozruchowa nie znam):
    >
    >> https://www.youtube.com/watch?v=Eu26QvQzoOs
    >> https://www.youtube.com/watch?v=Tv8BP8hHEdw
    >
    > ale tak z ciekawosci zagladam na strone Damel ... nie chwala sie obecnie
    > silnikami synchronicznymi.
    >
    > Czy to nie jest silnik z elektromagnesem w wirniku ?

    Nie, z magnesem trwałym. Tutaj właśnie jest publikacja naukowa na ten
    temat, co prawda o silnikach jednofazowych, ale zasada ta sama:

    http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL/93/ref_05.p
    df

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: