  • Data: 2011-02-18 00:04:06
    Temat: Re: Ścigają się na S8 - 216 km/h. Tragiczny początek roku.
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin DoQ

    > Niebałdzo, nie mają tego głupiego, cwaniackiego odruchu przeskakiwania
    > na lewą stronę jezdni.

    Ja żadnej różnicy nie zauważyłem.

    > W sensie w kierunku Ursynowa?

    No jadąc od centrum za barierami wbijesz się na prawy, jedziesz prawie do
    wiaduktu, potem wbijasz się środkowy, potem przed światłami znów na
    prawy, a za światłami trzeba kombinować, zwykle koło KFC najlepiej
    pojechać trochę po lewym, a dalej mi się nie chce pisać. ;)