    Date: Thu, 09 Jan 2014 22:56:46 +0100
    From: JD <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Rys. techniczny
    <7...@g...com>
    <52ce7564$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <52ceaa6b$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <52cf09d1$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <52cf11b6$0$2356$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>

    W dniu 2014-01-09 22:33, EC.ENG pisze:

    > Ale powiedz mi szczerze, czy do zrobienia tego szkicu, przekazanie informacji,
    pomysłu niezbędny był ci rysunek techniczny odręczny na uczelni?

    Tak. Bo to rozmowa interaktywna. Nie ma czasu na siadanie do kompa i
    wizualizacje.

    W tym wątku jest kilka poglądów (ze 4)
    i tylko z jednym się nie zgadzam,
    że nauczanie rysunku technicznego ręcznego jest stratą czasu.
    Co do formy nauczania (rapidografy kontra rapitografy)
    nie wypowiadam się.

    JD