  • Data: 2014-01-09 22:54:27
    Temat: Re: Rys. techniczny
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 9 stycznia 2014 22:33:22 UTC+1 użytkownik cef napisał:

    > Ale przeczyta�e� do ko�ca mojego poprzedniego posta?
    >
    > Tam pod koniec jest wyja�nienie.

    Przeczytałem, tylko nie za bardzo zrozumiałem do jakiego poziomu nauczania się
    odniosłeś. I na ile odnosi się to do rysunku technicznego jako znajomości zasad
    prawidłowego wymiarowania, dobory rodzaju linii, wykonywaniu przekrojów itd. To już
    prędzej powiedziałbym, że ciągłe przepisywanie książki z rysunku pozwoli szybciej
    zapamiętać mi jakiej linii użyć, jakiej wielkości wysokość wymiary dać itd.

    Podaje poniżej link potwierdzający tylko to co napisałem wcześniej: studia w
    dzisiejszym świecie to nie jest czas na uczenie się nawet AC, a co dopiero odręcznego
    rysowania.

    http://www.eprzetargi.org/Ogloszenie/1935243/6/zajec
    ia-specjalistyczne-z-wykorzystania-oprogramowania-au
    tocad-w-zakresie-budownictwa-oraz-w-zakresie-instala
    cji-i-sieci-sanitarnych-dla-uczniow-klas-ii-iii-i-iv
    -technikum-nr-4-zespolu-szkol-budowlanych-i-ogolnoks
    ztalcacych-w