  • Data: 2014-01-10 10:11:23
    Temat: Re: Rys. techniczny
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Anikiel wrote:

    > Z Twoich wypowiedzi można wnioskować że jesteś albo maniakiem, albo
    > frustratem, tak czy siak nie bardzo wiesz czego bronisz. Brak
    > umiejętności zrobienia rysunku w CADzie chcesz leczyć nie uczeniem
    > tego CADa, tylko ręcznego rysowania. Jeszcze potrafię zrozumieć ŁK,
    > bo ma w tym interes: likwiduje konkurencję bez żadnego wysiłku
    > myślowego. Rozumiem że masz jakiś zakład mechaniczny i coś tam
    > rzeźbisz z rysunków przysłanych przez klientów. Tak kiepskich, że
    > wciórności Cię biorą. Tak Ci to otępia ten wyewoluowany mózg, że
> [...]

    Wróć do początku wątku i zobacz co stanowiło podstawę sporu.
    Jeśli Ty będziesz z uporem maniaka właśnie wracał do tego, że ktoś chce
    nauczać
    rysowania ołówkiem zamiast CAD (co jest nieprawdą i nikt tu tak nie
    twierdzi)
    to chyba będziesz musiał podyskutowac sam ze sobą.

    Idea, której bronię od początku jest prosta:
    rysowanie i bezpośrednie operowanie
    ołówkiem znacznie podnosi efektywność zapamiętywania materiału
    dydaktycznego.
    I tym się różni machanie nadgarskiem z ołówkiem od klikania myszką.

    A Ty idziesz w inna stronę i twierdzisz, że CADem zrobisz jakieś tam
    ćwiczenie
    szybciej, albo w jedno popołudnie ze sto zadań.
    Ale przcież nie chodzi o uczenie zamiast CADa rysowania ołówkiem.
    Sam dokonaj oceny co jest większą manią czy frustracją.