-
X-Received: by 10.49.88.5 with SMTP id bc5mr52069qeb.4.1389271835697; Thu, 09 Jan
2014 04:50:35 -0800 (PST)
X-Received: by 10.49.88.5 with SMTP id bc5mr52069qeb.4.1389271835697; Thu, 09 Jan
2014 04:50:35 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx02.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.com!209.85.216.88.
MISMATCH!6no125762qao.1!news-out.google.com!l9ni11871qay.0!nntp.google.com!6no1
25755qao.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Thu, 9 Jan 2014 04:50:35 -0800 (PST)
In-Reply-To: <52ce97d3$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=195.67.50.26;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 195.67.50.26
References: <52cb1144$0$2180$65785112@news.neostrada.pl>
<52cd74e9$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>
<lak07o$q52$1@news.task.gda.pl>
<e...@g...com>
<52cd8c6d$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<52cd95aa$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<52cdc541$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<52cdd74f$0$2375$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<52ce4e1e$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<52ce6a92$0$2370$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<52ce80da$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<52ce8b0a$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<52ce97d3$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <d...@g...com>
Subject: Re: Rys. techniczny
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Thu, 09 Jan 2014 12:50:35 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:32928
[ ukryj nagłówki ]On Thursday, 9 January 2014 13:36:31 UTC+1, cef wrote:
> Konrad Anikiel wrote:
>
>
>
> > Kiedy� samoloty rysowano r�cznie, teraz nie. Kt�re s� lepsze?
> Ale jaki to ma zwi�zek?
No właśnie próbuję Ci pokazać że nie ma żadnego związku między poziomem kultury
technicznej, a metodami uczenia studentów, w zakresie rysunku technicznego.
> > Czas. Co� zajmuje wi�cej czasu, wi�c w danym okresie, na przyk�ad
> > semestrze mo�na tego zrobi� mniej. To dla Ciebie nie jest argument?
>
> Ale nie my�lisz chyba, �e jak kto� nie ma wy�wiczonej wyobra�ni,
> to szybciej coďż˝ zrobi w CADie?
Wyobraźni? To zmieniamy temat? Bo przed chilą narzekałeś na poprawność/czytelność
rysunków. To teraz się okazuje że poprawność rysunku nie zależy od stosowania się do
reguł rysowania, tylko od wyobraźni? Owszem, wyobraźnia jest konstruktorowi potrzebna
żeby uwzględnić w projekcie wszystkie mechanizmy zniszczenia. Albo inżynierowi
projektu do analizy zagrożeń. A ile wyobraźni potrzeba żeby stosować się do reguł
poprawnego rysunku technicznego?
> > Ile �wicze� r�cznie student zrobi w semestr? Daj mi je wszystkie, ja
> > w Cadzie je zrobi� w jedno popo�udnie.
> > Rozumiesz mnie, czy ja sepleniďż˝?
>
>
>
> To Ty nie rozmiesz. Przywo�ujesz rzemios�o i wsz�dzie widzisz
> rapidografy.
Nie, ja nie zrobię tych ćwiczeń rapidografami, ja je zrobię w Creo i wydrukuję na
drukarce laserowej. Tylko mi nie mów że nie będa miały duszy...
> > Wiem, bo znam ludzi kt�rzy niedawno poko�czyli studia i nie wiedz� co
> > to jest rapidograf. I konstruuj� najlepsze wymienniki ciep�a na
> > �wiecie.
> Bo maj� wyobra�ni�.
Gdzieś mam ich wyobraźnię! Rysunki robią dobre, a nigdy nie ćwiczyli ręcznie! Jak to
wytłumaczysz?
> > I do dzisiaj nie zrozumia�e� �e ci co nie potrafi� s� po prostu
> > g��bami, a ci co potrafi�- nie s�? Niezale�nie od tego jak oddawali
> > �wiczenia na studiach?
>
>
>
> Mylisz ca�y czas WYKONANIE za pomoca o��wka czy CADa
> z �wiczeniem.
Nie zrozumiałeś. Przeczytaj jeszcze raz.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.14 14:00 Konrad Anikiel
- 09.01.14 14:14 Lukasz Kozicki
- 09.01.14 14:40 Lukasz Kozicki
- 09.01.14 14:50 cef
- 09.01.14 14:55 JD
- 09.01.14 15:19 Lukasz Kozicki
- 09.01.14 15:27 Konrad Anikiel
- 09.01.14 15:33 Lukasz Kozicki
- 09.01.14 15:34 Konrad Anikiel
- 09.01.14 15:52 Konrad Anikiel
- 09.01.14 16:03 Lukasz Kozicki
- 09.01.14 16:09 Konrad Anikiel
- 09.01.14 16:20 EC.ENG
- 09.01.14 16:50 EC. ENG
- 09.01.14 16:58 cef
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- Stojak do wiertarki
- Działanie naczynia wyrównawczego
- Przenośny zbiornik ciśnieniowy
- Mały kogenerator gazowy
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- Skuteczność cięcia a liczba noży robota
- napoje gazowane
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
Najnowsze wątki
- 2024-07-17 Lublin => Full Stack Java Developer <=
- 2024-07-17 Lublin => Java Full Stack Developer (+Angular) <=
- 2024-07-17 Turek => IT Project Manager (experience with C#) <=
- 2024-07-17 Warszawa => Mobile React Native Developer <=
- 2024-07-05 eSIM na czym polega
- 2024-07-15 Roaming poza unią
- 2024-07-16 Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- 2024-07-16 Dzień bez ICE
- 2024-07-15 Spalinówki płoną doszczętnie
- 2024-07-15 Pojemność akumulatora
- 2024-07-15 Elektryk8i dalej płoną.
- 2024-07-15 Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- 2024-07-14 [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- 2024-07-14 Znieczulica w narodzie
- 2024-07-13 Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual