eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozmiar opon a spalanieRe: Rozmiar opon a spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5bd482ff$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <pr6hov$pqr$1@node2.news.atman.pl> <pr6ud2$653$1@node2.news.atman.pl>
    <5bd6fef7$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd700ca$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <5bd7036b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <5bd7036b$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Rozmiar opon a spalanie
    Date: Mon, 29 Oct 2018 14:16:18 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 50
    Message-ID: <5bd7084e$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.106.70
    X-Trace: 1540819022 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 477 83.26.106.70:53877
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3007
    X-Received-Body-CRC: 3439307125
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642537
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5bd7036b$0$497$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 2018-10-29 o 13:44, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >>> Huh, i jak wspomniałeś 2 (w sumie rózne auta) Test powinien się
    >>> opierać na dokładnie takich samych danych wyjściowych:]
    >>> - Ten sam kierowca
    >>> - to samo auto
    >>> - ta sama trasa
    >>> - takie same warunki pogodowe
    >>> - różne opony
    >
    >>> Wtedy można rozkminiać o różnicach, pod warunkiem że kierowca
    >>> będzie jechał tak samo.
    >
    >> I wiatr bedzie taki sam.

    >Rozumiem że wiatr a warunki pogodowe to dla Ciebie dwa rózne psy :]

    warunki pogodowe to bedzie "wiatr umiarkowany", a ile to m/s ?

    >>> Ja pokonuję trasę 100km x2 w tygodniu (tą samą) a różnice mam
    >>> nawet do 1l/100km. Wystarczy że gdzieś powciskam za mocno i zaraz
    >>> wychodzi :)
    >
    >> To teraz zanotuj ile dokladnie licznik mierzy na tej trasie, po
    >> czym zmien opony na szersze :-)

    >Zmieniałem, tak samo wychodzi. Mam zimówki 205/65/15 i letnie
    >225/65/16 jeżdzę tą trasą od 8 lat dwoma autami. Bilans ciągle ten
    >sam, pod warunkiem że utrzymuję akcelerację na podobnym poziomie.
    >Wystarczy że powciskam czasem bardziej, zaraz spalanie skacze co
    >widać przy tankowaniu.

    To nam dochodzi jeszcze jeden czynnik - warunki pogodowe/temperatura.
    W zimie inne niz w lecie.

    I drugi - opory toczenia opony - zaleza od typu.

    I pewnie pomyliles cyferki - bo srednica by wyszla mocno rozna ...

    Ale w sumie ciekawe ... czyli szerokosc malo wplywa ?
    W sumie - czemu nie, nieznaczna roznica, jakby mocno wplywala, to
    pewnie bysmy mieli jakies ekstremalne kola ...

    Ale przypomnialem sobie o etykiecie energetycznej - tam powinny byc
    jakies konkrety ....

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: