    From: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rowerzysta_wpadl_w_dziure__Gmina_zaplaci____milion
    Date: Fri, 30 Aug 2013 00:44:27 +0200

    Powitanko,

    > Tym niemniej moze sie gminy powazniej wezma za dziury, bo do tej pory to
    > chyba dzialalo na zasadzie "a po co, najwyzej ubezpieczenie wyplaci".

    Daj Boze, ale do pelni szczescia brakuje, by personalnie ktos za ten
    wypadek odpowiedzial. Teraz jest tak, ze wszyscy mieszkancy beda placic
    za dzialanie jakiegos bandyty-urzednika.
    Mimo wszystko ciesze sie, ze sprawa zostala naglosniona i moze lokalne
    wladze roznych gmin, zamiast budowac grajace fontanny od czasu do czasu
    wysla swoje straze gminne by sie rozejrzaly po drogach, czy aby wszystko
    jest OK. No i moze skutkiem tej sprawy nie bedzie jedynie podniesienie
    sumy ubezpieczenia, moze taniej bedzie jednak zadbac o drogi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa