  • 1. Data: 2013-08-29 00:08:00
    Temat: Rowerzysta_wpadl_w_dziure__Gmina_zaplaci____milion
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,145064
    58,Rowerzysta_wpadl_w_dziure__Gmina_zaplaci____milio
    n.html

  • 2. Data: 2013-08-29 00:10:01
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    miało iść na inną listę.

  • 3. Data: 2013-08-29 00:13:22
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-08-29 00:10, yapann pisze:
    > miało iść na inną listę.

    To mogłeś wycofać póki nikt nie odpowiedział :)

  • 4. Data: 2013-08-29 08:01:19
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-29 00:13, scobowski pisze:

    > To mogłeś wycofać póki nikt nie odpowiedział :)

    Od dawna to nie działa:>

  • 5. Data: 2013-08-29 10:06:13
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Artur Maśląg nabazgrał(a):

    > Od dawna to nie działa:>

    Działa, sprawdzałem ze dwa dni temu.

  • 6. Data: 2013-08-29 10:11:47
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-08-29 00:08, yapann pisze:
    > http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,145064
    58,Rowerzysta_wpadl_w_dziure__Gmina_zaplaci____milio
    n.html

    Masakra;/

  • 7. Data: 2013-08-29 14:16:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yapann" napisał w wiadomości grup
    >miało iść na inną listę.

    Ta tez wlasciwa ...

    Rowerzyscie nie ma co zazdroscic, bo sparalizowany, pech po prostu.

    Tym niemniej moze sie gminy powazniej wezma za dziury, bo do tej pory
    to chyba dzialalo na zasadzie "a po co, najwyzej ubezpieczenie
    wyplaci".

    Ale ... kask mial ? A przeciez wiadomo ze bez kasku rowerzysta naraza
    sie na urazy glowy.

    J.

  • 8. Data: 2013-08-29 14:44:22
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-29 14:16, J.F pisze:
    > Ale ... kask mial ? A przeciez wiadomo ze bez kasku rowerzysta naraza
    > sie na urazy glowy.

    O matko! Może jeszcze hełm z czasów II wojny?

    Jak mu pręt czaszkę przebił, to i styropian by nie pomógł.

    Zresztą co to za argument. Zgwałcona? A pas cnoty miała?

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2013-08-29 14:47:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >O matko! Może jeszcze hełm z czasów II wojny?
    >Jak mu pręt czaszkę przebił, to i styropian by nie pomógł.

    Trzeba sprawdzic czy helm zgodny z norma i czy pret zgodny z norma :-)

    >Zresztą co to za argument. Zgwałcona? A pas cnoty miała?

    Tak jak z kierowca - skoro nie mial pasow, to obciac odszkodowanie o
    polowe, bo sam sie przyczynil :-)

    J.

  • 10. Data: 2013-08-29 15:15:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-29 14:47, J.F pisze:

    > Trzeba sprawdzic czy helm zgodny z norma i czy pret zgodny z norma :-)

    > Tak jak z kierowca - skoro nie mial pasow, to obciac odszkodowanie o
    > polowe, bo sam sie przyczynil :-)

    Ale pasy musisz mieć, więc *jakaś* logia w tym jest. A nie, że kierowcy
    cinquecento płacą za leczenie, bo jeżdżą małymi samochodami, a kierowcy
    TIRów są leczeni bezpłatnie.

    --
    Liwiusz