  • Data: 2012-11-09 18:39:09
    Temat: Re: Rosja to nie kraj (part 2)
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-09 18:03, Myjk pisze:
    > Fri, 09 Nov 2012 16:14:07 +0100, R2r
    >
    > Jest to do zrobienia, aczkolwiek wszystko zależy co tam się przy lusterku
    > dzieje. U mnie dla przykładu jest cała "puszka" z czujnikiem deszczu i
    > światła, toteż jest to trochę problematyczne żeby schować za lusterko.
    No i u mnie też nie jest łatwo, czujnik deszczu, światła, temperatury
    powietrza do klimatronika (sic!) no i w samym lusterku czujnik światła z
    przodu do układu automatycznego ściemniania...

    > Łomatko, kiedy to było, prawie prehistoria.
    :-)
    Ale ten z xcarlinkiem nadal jeździ! :-D
    Nowy ma już fabrycznie takie cacko działające nawet z BT.

    > Jakbyś jednak przejeżdżał, to
    > wpadaj, weźmiesz, potestujesz, przypasujesz...
    Muszę odgrzebać gdzieś kontakt, tym bardziej, ze masz (a przynajmniej
    miałeś) w ofercie jeszcze coś, co mam w starym samochodzie a do nowego
    bym chętnie zamontował: HotShot. :-)
    Tak więc jak się kiedyś będę w Twoje okolice wybierał z niezbyt
    przeładowanym planem zajęć to się chyba odezwę.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __