    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1mbvk1qtuieos$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <14jrr82qd1b4l$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <k...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1fg63t5jjkoor$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    Date: Fri, 30 May 2014 12:26:37 +0200

    Fri, 30 May 2014 11:47:04 +0200, szerszen

    > Nie udwaj głupszego niż jesteś, o wielkości mówimy,
    > a nie o ewentualnych znakach tam ustawionych.

    Jesteś typowym rondorpostowaczem, więc nie dziwi mnie że rondo może mieć
    dla ciebie kilkaset metrów średnicy i nic w tym głupiego nie widzisz --
    choć w rzeczywistości nie ma podstaw logicznych aby je w ten sposób
    oznaczać (właśnie ze względów którymi próbujesz walczyć). Dlatego też
    między innymi wskazane wcześniej rondo, choć rondo przypomina, rondem jakie
    sobie ubzdurałeś NIE JEST. Wymyślasz sobie taki twór tylko po to, by
    udowodnić swoje racje.

    --
    Pozdor Myjk