  • Data: 2014-05-30 12:44:51
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 30 May 2014 12:24:48 +0200, szerszen

    > eee 3?
    > A konkretnie to jakie znamiona tego artykułu
    > miałby wyczerpywać taki sposób poruszania się?

    Utrudnianie ruchu innym pojazdom oczywiście poprzez kręcenie się jak idiota
    po skrzyżowaniu, które z założenia nie służy do kręcenia się po nim, tylko
    do zmiany kierunku. Tak, droga służy do jazdy, skrzyżowanie (część wspólna
    dróg) do zmiany kierunku. Ale żeby to zrozumieć, to trzeba w końcu zobaczyć
    że "obwiednia" to jednak obszar skrzyżowania a nie droga.

    > A 22 to już kuriozum. W lewo powiadasz, a jakiego migacza używasz na
    > rondzie jak z niego zjeżdzasz? Przypominam że to skrzyżowanie o ruchu
    > okrężnym i nie da się na nim skręcić w lewo, można co najwyżej zjechać 3
    > zjazdem, ale skrecajac w prawo, zawsze w prawo.

    Przypominać takie pierdoły to możesz kolegom rondoprostowaczom.

    Tymczasem przypomnijmy z czego się wzięła dykusja -- wykazałem
    użytkownikowi SW3, że rondo turbinowe praktycznie niczym się nie różni od
    "klasycznego".

    Ty jesteś właśnie idealnym przedstawicielem, któremu trzeba wymalować linie
    ciągłe, trochę wyprofilować dojazdy i zjazdy ze skrzyżowania, by wszystko
    było w miarę do ogarnięcia (choć są tacy zatwardziali rondoprostowacze, że
    i na turbinówce potrafią się zamotać). Ale jak to samo masz wykonać sam,
    bez pomocy profili, strzałek i linii, tylko i wyłącznie na podstawie
    przepisów ogólnych, to dostajesz kociego rozumu i wszystko ci się zaczyna
    automagicznie pi*ić.

    Dlatego jak widać SW3 ma rację, trzeba wypieprzać kasę na (prze)budowę (do)
    turbinówek, bo inaczej przeciętny kowalski sobie nie poradzi i będzie
    szukać wymówek na swoją ignorancję.

    --
    Pozdor Myjk