  • Data: 2016-02-15 14:52:29
    Temat: Re: Rondo - zawracanie - kierunek
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 13:37:44 UTC+1 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > Czy *kiedykolwiek* analizowałeś migacze innych aut wjeżdżających na rondo?
    > Masz na to czas, czy "lewa wolna" i jedziesz?

    Analizowałem.
    I choć to rzadkie w dzisiejszych czasach to wiem że jak mruga w lewo to znaczy ze
    raczej zajmie wewnetrzny pas i pojedzie bardziej dookoła.
    Czasem sie przydaje choć stopień rozpowszechnienia jest nikły więc praktycznie
    pożytek żaden.

    PS.
    To że opisałem zjawisko nie czyni tego że jakoś powinienem sie z nim identyfikować.