  • Data: 2020-01-10 18:38:21
    Temat: Re: Robert K.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 10 Jan 2020 18:11:13 +0100, w
    <2...@i...dyndns.org.invalid.20
    0110.invalid>, 'TomN'
    <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał(-a):

    > r...@k...pl w

    0107.invalid>, 'TomN'

    > Radusiu mój miły, czy w tym wątku rozmawiamy o brytyjskich kierowcach F1?
    >
    > Nie! Dyskutujemy o RK i Williamsie, a ty pokazujesz rejtingi angielskiej
    > prasy na dowód, że maja RK w dupie, a kmiot wyjęty komuś szacownemu w F1 z
    > dupy jest tym...

    Tomusiu, ponieważ najwyraźniej na skutek pomroczności zapomniałeś co zrobiłeś,
    to ci przypomnę.

    Zasugerowałeś stronniczność gazety na podstawie tego, że Russell i Autosport są
    z UK, więc Robert _musiał_ być gorszy od Russella.

    Najwyraźniej są niesamowicie stronniczy, przynajmniej redaktorzy, bo w ich
    oczach Brytyjczyk Hamilton przegrał z Holendrem Verstappenem. Również
    Brytyjczyk Lando Norris przegrał z Sainzem, w tym w oczach kibiców/czytelników.

    Spisek, panie, szukaj sztucznej mgły!