-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
ostnews.google.com!d7g2000vbv.googlegroups.com!not-for-mail
From: JAM <j...@y...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie do znawców BMW
Date: Tue, 21 Dec 2010 06:39:23 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 50
Message-ID: <3...@d...googlegroups.com>
References: <iefqf6$5e3$1@inews.gazeta.pl> <ieftk6$18ml$1@news.mm.pl>
<iefu9o$ip6$1@inews.gazeta.pl> <iefujt$1sdo$1@news.mm.pl>
<ieg6jb$ht4$1@inews.gazeta.pl> <iegiu5$ubd$1@news.mm.pl>
<9...@l...googlegroups.com>
<ieij5o$ctd$1@news.mm.pl>
<7...@d...googlegroups.com>
<iem1n3$10ve$1@news.mm.pl>
<f...@2...googlegroups.com>
<iems9l$m9k$1@news.mm.pl>
<4...@f...googlegroups.com>
<ieojvs$o9a$1@news.mm.pl>
<1...@c...googlegroups.com>
<iephkd$1q1s$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: 71.238.74.149
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1292942367 1745 127.0.0.1 (21 Dec 2010 14:39:27 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Dec 2010 14:39:27 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: d7g2000vbv.googlegroups.com; posting-host=71.238.74.149;
posting-account=nrUPGwkAAAA8KS3ZpDtIRdtV-DAhQOgS
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US) AppleWebKit/534.10
(KHTML, like Gecko) Chrome/8.0.552.224 Safari/534.10,gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336489
[ ukryj nagłówki ]On Dec 21, 1:29 am, Karolek <d...@o...pl> wrote:
> W dniu 2010-12-21 00:48, JAM pisze:
>
> Widac GMa sa za slabe do tych silnikow, wiec zabrali sie ze poprawe
> (pewnie po prostu sztucznie ograniczali moment obrotowy) oprogramowania
> i wymiane konwerterow, bo z nimi cos tam tez bylo nie tak.
Ja dalej nie bardzo widze skad to wiadomo. Czy BMW mial recall na
konwertery ? Moze jakis artykul lub biuletyn naprawczy ? Do
ograniczania momentu silnika sluzy oprogramowanie silnika a nie
skrzyni biegow. Nie slyszalem aby BMW mialo recall po ktorym spadl
moment lub moc silnika. Jezeli taki byl, to bylbym bardzo
zainteresowany. Taki recall to powazna sprawa, bo grozi pozwami
sadowymi. Klient kupuje samochod o danych parametrach i obnizenie tych
parametrow moze oznaczac utrate wartosci pojazdu co moze byc podstawa
do odszkodowania - rekompensaty.
> Ale mowa byla o dieslach, a nie silnikach benzynowych, wiec po co mieszasz.
> Przy tych dieslach lepsza jest skrzynia ZFa, a to ze ZFa montowali tez
> do najmocniejszych benzynowych, tez w sumie o czyms swiadczy.
> Wynika z tego tyle, ze skrzynie GMa nie wytrzymywaly duzego momentu
> obrotowego.
Chyba nigdy w zyciu nie pracowales na inzynierski stanowisku w
konstruckji maszyn. Pozwol, ze wytlumacze. Do danego momentu dobiera
sie skrzynie, ktora ten moment przeniesie. Im wiekszy moment tym
wieksza, ciezsza i drozsza jest skrzynka biegow. Stosowanie ciezkiej,
drogiej i wiekszej skrzyni w samochodzie o malym momencie jest
pozbawione sensu inzynierskiego i jest marnotrastwem. Skrzynia
zaprojektowana na silnik o danym momencie go spokojnie przeniesie bez
wzgledu na to czy jest to diesel, benzynow czy elektryczny. Gdyby
poslugiwac sie twoja logika, to od skrzyni ZF lepsza bylaby skrzynia
do 20 tonowej ciezarowki bo przenisie jeszcze wiekszy moment.
Nadal nie widze skad ta wiedza, ze GM automaty sie w BMW psuly. Nie
dysponujesz zadnymi statystykami, nie potrafisz podac zadnego
biuletynu BMW lub nawet artykulu prasowego, ktory by te twoje teorie
potwierdzal. Czy chociaz prowadzisz warsztat naprawczy, gdzie z
prywatnej praktyki to wychodzi ? Ile w zyciu miales BMW z automatami
GM ze chociaz prywatnym doswiadczeniem moglbys potwierdzic ?
Czy nie nalezysz przypadkiem do grupy ludzi, ktorzy posluguja sie
logika niemickie == najlepsze ?
>
> --
> Karolek
JAM
Następne wpisy z tego wątku
- 21.12.10 16:05 Karolek
- 21.12.10 16:32 JAM
- 22.12.10 23:54 Karolek
- 23.12.10 05:49 JAM
- 23.12.10 11:29 Karolek
- 23.12.10 17:52 JAM
- 23.12.10 21:05 Karolek
- 23.12.10 23:49 JAM
- 24.12.10 09:49 Karolek
- 24.12.10 17:56 JAM
- 25.12.10 09:33 Karolek
- 25.12.10 16:18 JAM
- 25.12.10 21:47 Karolek
- 26.12.10 00:39 Filip KK
- 26.12.10 03:39 JAM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- Dzień bez ICE
- Spalinówki płoną doszczętnie
- Pojemność akumulatora
- Elektryk8i dalej płoną.
- Motodziennik #284 NOWY MG HS z hybrydą oraz wraca FORD CAPRI (jako SUV)
- [FILM] SAMOCHODY ELEKTRYCZNE DO WIELKIE ŚCIEMA? TYLKO FAKTY!
- Znieczulica w narodzie
- Protect Your PC with IObit Malware Fighter Pro 11.3.0.1346 Multilingual
- Advanced SystemCare Pro 17.5.0.255: Complete Performance and Health Optimization
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
Najnowsze wątki
- 2024-07-18 Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
- 2024-07-19 Re: Zgody...
- 2024-07-19 Octavia 2011r vs Audi A3 2007r
- 2024-07-18 ANNA BRYŁKA - RZĄD MANIPULUJE INFORMACJAMI O PODATKACH OD AUT SPALINOWYCH
- 2024-07-19 Co z Fideltronikiem?
- 2024-07-18 Zamiana aku żelowych w UPS na LiFePo4
- 2024-07-19 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-07-19 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-19 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-07-19 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-19 Poznań => UX/UI Designer <=
- 2024-07-19 Łódź => Senior PHP Developer <=
- 2024-07-19 Ryga => Junior NOC Engineer <=
- 2024-07-19 Ulm => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-07-19 Warszawa => International freight forwarder <=