  • Data: 2010-12-25 21:47:45
    Temat: Re: Pytanie do znawców BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-25 16:18, JAM pisze:

    > Nadal nie uslyszalem, ktore samochody sa takie "zaawansowane". Jezeli
    > sadzic po trendach swiatowych to chyba jednak Toyota. Oni juz od
    > prawie 20 lat produkuja hybrydy. Cos czego europejscy producenci
    > jeszcze nie nauczyli sie robic ;-)

    Tak jasne :>
    Najmocniejsza hybryda to bodaj od BMW.
    Pomijam juz to, ze uwazam hybrydy z slepa uliczke.

    > Kiedys wszyscy dawali 36,000 mil / 3 lata.

    To sie w koncu zdecyduj, bo strasznie meandrujesz.

    > Ani dzisiejszy ZF to nie ten sam co w 90-tych latach, ani GM nie ma
    > zamiaru sprzedawac konkurencji podzespolow, ktore mu daja przewage
    > konkurencyjna. GM w odroznieniu od BMw potrafi zaprojektowac wlasne
    > skrzynie biegow :-) W koncu automat hydrokinetyczny to wynalazek GM.
    > Widziales kiedy firme, ktora sprzedaje swoje najlepsze konstrukcje
    > konkurencji ?

    I jak to sie ma do meritum?
    Dla przypomnienia meritum bylo to, ze skrzynie ZFa byly lepsze od GMa.

    > Albo moze ma tak dobre, ze nie chce sie dzielic tym produktem z
    > konkurencja ?

    Tak tak, i padnie zupelnie na pysk i sie nie podzieli :P

    > Poslugujac sie twoja logika to nie ma znaczenia. Lepsza bylaby
    > mocniejsza skrzynia.

    No jak mam dwie do wyboru, funkcjonalnosc ta sama, to lepsza jest
    mocniejsza :>
    To jakby logiczne sie wydaje.

    >GM produkuje takie 6-cio biegowe automaty Alison
    > do ciezkich pick-up. Bije na glowe ZF wytrzymaloscia i jako bonus ma
    > odprowadzenie mocy na urzadzenia dodatkowe :-) Ford tez takie ma.

    Moze w stanach pick-up z przystawka to szczyt marzen...

    Pisales, ze GM daje wiecej.

    --
    Karolek