-
Data: 2010-12-23 17:52:29
Temat: Re: Pytanie do znawców BMW
Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Dec 23, 5:29 am, Karolek <d...@o...pl> wrote:
> W dniu 2010-12-23 05:49, JAM pisze:
> Mozna ograniczyc moment w pewnym zkresie obrotow itp. co tam akurat jest
> potrzebne, mocy maksymalnej wcale to nie musi ograniczac.
Mozna, tylko po co. Skrzynia i tak musi przeniesc maksymalny moment.
> KIA ograniczala/przesuwla moment w inny zkres obrotow, co spotkalo sie z
> duzym niezadowoleniem klientow, zreszt spytaj Cavallino on jest w temacie.
A wyjasnili dlaczego tak musieli zrobic ?
> > Komentarz laika do niczego by mi sie nie przydal. Ja raczej oczekuje
> > danych technicznych, statystyk a takich jak na razie nie dostalem.
> > Zreszta nie sadze abys wiekszosc nowych konstrukcji kiedykolwiek
> > widzial.
> > Ze starych to jedynie Polonez pick-up no i Wars w muzeum. A z tych,
> > ktore jezdza po drogach ostatnio to Chevrolety Silverado, Tahoe,
> > Suburban, Hummer H3, GMC Sierra, GMC Yukon, Cadillac Escalade.
> > Cadillac CTS, Cadillac STS, Chevrolet Malibu, Buick LaCrosse, Buick
> > Regal, Cadillac SRX.
>
> No tak, same wyznaczniki jakosci w motoryzcji... :/
Gdyby to jeszcze byla opinia eksperta ... No ale nie mozna za duzo
wymagac. W koncu naprawde na konstrukcji samochodow bardzo malo ludzi
sie tak naprawde zna. W twoim przypadku, no coz. Ciesz sie ze masz
dwie BMW i Alfe. A co do jakosci. Widac ze nie wiesz ale zarowno Buick
Regal jak i LaCrosse to samochod roku 2009 w Europie wedlug
niemieckich czasopism motoryzacyjnych. Gdybys cos wiedzial na temat
samochodow to bys sie zorientowal co to za platforma GM. Zas Cadillac
CTS w wersji V to obecnie jeden z najszybszych seryjnie produkowanych
sedanow na swiecie.
> > Twoje LOL dowodzi, ze niewiele wiesz o produkcji przemyslowej.
>
> Zgadza sie nie pracuje w fabryce samochodow.
No to akurat bylo jasne od poczatku. Wiekszosc laikow posluguje sie
slogananmi i uproszczeniami typu niemieckie = najlepsze.
> Ale co to dalej ma do rzeczy, E38 zczeli produkowac wczesniej i wsadzili
> tam skrzynie ZFa, idac Twoim tokiem rozumowania to skrzynie GMa zaczeli
> montowac z braku mocy produkcyjnych ZFa.
> Niewiele to jednak zmienia w temacie trwalosci skrzyn GM w porownaniu do ZF.
No wlasnie to akurat nic nie zmienia. Trwalosc GM skrzyn w
zastosowanych pojazdach jesty rownie dobra jak tych ZF. Nie znalazlem
ani jedengo recall na skrzynie GM w firmiw BMW pomimo stosowania ich
praktycznie przez cale lata 90-te i poczatkowe XXI wieku.
> ZF i niszowe produkty :P
W przyapdku BMW to byly niszowe produkty. Samochody z silnikami 8 i 12
cylindrowymi byly znikomym procentem ogolnej produkcji BMW. Gross
produkcji BMW to seria 3 w wersji 316, 318, 320, 325 czy 328 a w tych
stosowano wylacznie skrzynie GM lub manualne. Jak widze o tym w jakich
procentach sprzedaja sie samochody w danej serii platformowej koncernu
tez nie masz zielonego pojecia.
> Teraz to pojechales po bandzie.
> Tak sie sklada, ze skrzynie ZFa w BMW sa dosc popularne.
Aha niby gdzie ? Ile tych ZF procentowo sprzedaje BMW w Europie ?
Dysponujesz statystykami sprzedazy firmy ?
> A w przypadku skrzyn GMa mozna zauwazyc pewna zaleznosc... sa montowane
> do tych slabszych silnikow.
Stosowano je do pojazdow do ktorych zostaly zaprojektowane. Tylko
kompletny laik moze sie tym ekscytowac ze podzespol zaprojektowany na
prace pod okreslonym obciazeniem nie jest stosowany w ukladzie
pracujacym pod wyzszym obciazeniem. Podobno skonczyles studia
inzynierskie. Ile wykladow opusciles ?
> > Aha. No i ile tych automatow GM zepsules ?
>
> Ja ani jednego, ale ja nie jestem rzeznikiem.
Aha ale sa gorsze po prostu bo amerykanskie mam domniemywac czy tez
koledzy opowiadali ?
> > Szkoda. Ja byl wolal nadal BMW. Ale Alfy to tez podobno przyjemne
> > pojazdy chociaz fiatowska jakosc pozostawia duzo do zyczenia.
>
> Ale kto napisal, ze zrezygnowalem z BMW.
> Mam dwie beemki i jedna Alfe.
To po ci Alfa ? Juz chyba wolalbym Mini.
>
> --
> Karolek
JAM
http://marchel.home.comcast.net/~marchel/
Następne wpisy z tego wątku
- 23.12.10 21:05 Karolek
- 23.12.10 23:49 JAM
- 24.12.10 09:49 Karolek
- 24.12.10 17:56 JAM
- 25.12.10 09:33 Karolek
- 25.12.10 16:18 JAM
- 25.12.10 21:47 Karolek
- 26.12.10 00:39 Filip KK
- 26.12.10 03:39 JAM
- 26.12.10 10:07 Karolek
- 26.12.10 11:05 Filip KK
- 26.12.10 13:00 Karolek
- 26.12.10 18:39 JAM
- 26.12.10 22:44 Karolek
- 27.12.10 09:53 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=