eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów. › Re: Pytanie do serwisantów.
  • X-Received: by 10.36.225.69 with SMTP id n66mr84243ith.3.1471545962047; Thu, 18 Aug
    2016 11:46:02 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.225.69 with SMTP id n66mr84243ith.3.1471545962047; Thu, 18 Aug
    2016 11:46:02 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.glorb.com!f6no11001657ith.0!news-out.google.com!d130ni39404ith.0!nnt
    p.google.com!f6no11024097ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Thu, 18 Aug 2016 11:46:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <1i2c3j33ysnd2$.1af1h5bd2tgja.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=83.23.140.154;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 83.23.140.154
    References: <b...@g...com>
    <57b41009$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <57b47df6$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <np4qdj$18j0$2@gioia.aioe.org>
    <1dhwwk983nsbj$.1cd35d6bgbvhb$.dlg@40tude.net>
    <np4t1r$1d6k$1@gioia.aioe.org>
    <1i2c3j33ysnd2$.1af1h5bd2tgja.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 18 Aug 2016 18:46:02 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704371
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 18 sierpnia 2016 20:10:09 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >
    > No, jest jeszcze szansa, ze sie w przepisowym czasie nie wyrobi.
    Tak miałem z siostry laptopem ale ten sprzedawca od tabletu akurat się wyrabia. Ma
    prosta metodę. Urządzenie wysłane, dotarło o sprzedawcy i tego samegio dnia meil że
    "nie uznają żądania bo z winy użytkownika. Jednak na potwierdzenie powyższego wyślą
    urządzenie do autoryzowanego serwisu"
    Czyli ustosunkowali się w terminie. Sprytne i chyba zgodne z prawem.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: