  • Data: 2016-08-19 00:56:52
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.08.2016 00:23, AlexY wrote:

    > To wygląda jak granica miedzi pod soldermaską, zwróć uwagę, że pola
    > miedzi mają tam takie dość obłe kształty. Aczkolwiek może i masz rację,
    > jak wspomniałem jakość fotki nędzna.

    Ten prawy jest na skos. Jakby siła nadłamała laminat, że się
    rozwarstwił. Ten sam kolor co pod oderwanymi ścieżkami z przodu.
    Ten lewy pad jakby cały odszedł.

    Takie efekty robią się z 2 powodów. Nie raz mi się udało przegrzać przy
    wylutowywaniu i spuchła górna warstwa FR4 ale tak wygląda ten lewy pad w
    około. Natomiast to pod kątem po prawej jest cienkie.
    Trudno powiedzieć.

    Mnie dzieci nie jedną rzecz załatwiły i nie było winnych :-) Może
    Krisowi też ktoś to załatwił. To na wadę fabryczną nie wygląda. Upuścisz
    PCB na ziemię na kant i nic się takiego nie stanie. Ktoś by musiał
    upuścić i nadepnąć.
    W drogich restauracjach kucharze też zbierają z ziemi upuszczone
    jedzenie. Filmów na YT pełno. Czemu by nie mogli przy produkcji?
    Ale z drugiej strony bym prześledził życie tego tableta w domu u Krisa.

    To jest usterka, która wymaga nadepnięcia podłączonego tableta przez
    USB. Nawet w produkcji gdyby nadepnąć PCB bez wtyczki to wątpię by się
    tak złamało. Nawet gdyby upadł to mało prawdopodobne.
    To wygląda jakby się ładował przez USB i leżał ekranem w dół i ktoś na
    niego nadepnął albo usiadł. W łóżku przykładowo.