-
Data: 2016-08-19 05:03:27
Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:np540k$c88$1@dont-email.me...
> Nie widzę tam żadnego rozwarstwienia laminatu, ba, laminat wygląda wręcz
> idealnie, jedynie podejrzanie wygląda przestrzeń między pinem a
> soldermaską pinów 2-4 od lewej, 4 wygląda jak urwana ścieżka ale fota jest
> tak marnej jakości że głowy nie dam.
Widziałem i śmiem podejrzewać, że specjalnie jest taka ch...ałowa.
Dla mnie coś takiego, to jasny sygnał o lekceważeniu klienta przez serwis.
Syndrom znaczka pocztowego, gdzie np. fotografia przedmiotu ma rozmiary
znaczka pocztowego właśnie, albo jest tak nieostra, rozmazana, albo z co
najmniej 3-krotnym użyciem filtra "Median", bądź przerabiającym fotkę na
malunek pastelowy, itp upiększanie obrazu. Sprzedaje taki na Allegro, czy
serwisem sie mieni... zależy mu na dobrej opinii? Skąd wiadomo, że nie
pieprznęli tabletem o coś, wtyczka w gniazdku siedziała i uderzona zrobiła
trochę kuku (zdarzyło mi się tak uszkodzić urządzenie). Ale, żeby nie płacić
za gapiostwo, wstawia się bajeczkę, że to klient przysłal zjebane. Nosz...
czy to gniazdko z inkrustowanego diamentami złota, że tak się pieszczą?
Przyzwoita firma, widząc coś takiego przy okazji innej naprawy powinna po
cichu smarknąć kropelką cyny, czy jakiś inaczej, żeby to się już nie
urywało, 3 minuty roboty i po sprawie. Powiedzą, naprawiliśmy, przy okazji
zobaczyliśmy, że "urwło" ścieżkę przy gniazdku, to poprawiliśmy, płaci pan 5
złotych, albo nawet w ogóle. Ja bym (będąc klientem) dał nawet dychę za
podlutowanie i z pewnością (będąc serwisem) zyskałbym klienta, który
ponownie pokaże się w tym warsztacie nawet po gwarancji, nawet, gdy nie
będzie to najtańszy warsztat, bo klient był pod dobrym wrażeniem
niebylejakiej obsługi.
A może ja się czepiam tylko?
Przypomniała mi się scenka z serialu "Przystanek Alaska", gdzie doktor
Fleischman (nie jestem pewien pisowni nazwiska), w tej robi Rob Morrow,
kłóci się z serwisem naprawiającym jego magnetowid, bo coś się doktorowi w
tej naprawie nie spodobało. Nie mam pod ręką ściągawki co do szczegółów, ale
scenka była na pewno.
--
Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
(C) Ferdek Kiepski
(dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)
Następne wpisy z tego wątku
- 19.08.16 07:15 Kris
- 19.08.16 09:12 Kris
- 19.08.16 09:17 Kris
- 19.08.16 09:41 Piotr Gałka
- 19.08.16 12:04 bat
- 19.08.16 12:11 bat
- 19.08.16 12:18 Kris
- 19.08.16 12:18 bat
- 19.08.16 12:26 Kris
- 19.08.16 12:31 bat
- 19.08.16 12:43 bat
- 19.08.16 12:58 bat
- 19.08.16 13:07 Piotr Gałka
- 19.08.16 13:11 AlexY
- 19.08.16 13:22 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- karta parkingowa
- Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- I3C
- Pytanie o transformator do dzwonka
- międzymordzie USB 3.2 jako 2.0
- elektronicy powinni pomysleć o karierze elektryka
- jak szybko plynie prad
- Płytki Milkv-Duo
- Światłowód między budynkami
- POtrzebny bufor 3.3<>5V, jedonkieruowy, trójstanowy, wąski
- retro
- Bezprzewodowe polączenie Windows z projektorem
- rozklejanie obudowy
- Prośba o identyfikację komponentu
- Smart gniazdko straciło na zasięgu wifi?
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=