eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • Data: 2016-08-19 05:03:27
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:np540k$c88$1@dont-email.me...
    > Nie widzę tam żadnego rozwarstwienia laminatu, ba, laminat wygląda wręcz
    > idealnie, jedynie podejrzanie wygląda przestrzeń między pinem a
    > soldermaską pinów 2-4 od lewej, 4 wygląda jak urwana ścieżka ale fota jest
    > tak marnej jakości że głowy nie dam.

    Widziałem i śmiem podejrzewać, że specjalnie jest taka ch...ałowa.
    Dla mnie coś takiego, to jasny sygnał o lekceważeniu klienta przez serwis.
    Syndrom znaczka pocztowego, gdzie np. fotografia przedmiotu ma rozmiary
    znaczka pocztowego właśnie, albo jest tak nieostra, rozmazana, albo z co
    najmniej 3-krotnym użyciem filtra "Median", bądź przerabiającym fotkę na
    malunek pastelowy, itp upiększanie obrazu. Sprzedaje taki na Allegro, czy
    serwisem sie mieni... zależy mu na dobrej opinii? Skąd wiadomo, że nie
    pieprznęli tabletem o coś, wtyczka w gniazdku siedziała i uderzona zrobiła
    trochę kuku (zdarzyło mi się tak uszkodzić urządzenie). Ale, żeby nie płacić
    za gapiostwo, wstawia się bajeczkę, że to klient przysłal zjebane. Nosz...
    czy to gniazdko z inkrustowanego diamentami złota, że tak się pieszczą?
    Przyzwoita firma, widząc coś takiego przy okazji innej naprawy powinna po
    cichu smarknąć kropelką cyny, czy jakiś inaczej, żeby to się już nie
    urywało, 3 minuty roboty i po sprawie. Powiedzą, naprawiliśmy, przy okazji
    zobaczyliśmy, że "urwło" ścieżkę przy gniazdku, to poprawiliśmy, płaci pan 5
    złotych, albo nawet w ogóle. Ja bym (będąc klientem) dał nawet dychę za
    podlutowanie i z pewnością (będąc serwisem) zyskałbym klienta, który
    ponownie pokaże się w tym warsztacie nawet po gwarancji, nawet, gdy nie
    będzie to najtańszy warsztat, bo klient był pod dobrym wrażeniem
    niebylejakiej obsługi.

    A może ja się czepiam tylko?

    Przypomniała mi się scenka z serialu "Przystanek Alaska", gdzie doktor
    Fleischman (nie jestem pewien pisowni nazwiska), w tej robi Rob Morrow,
    kłóci się z serwisem naprawiającym jego magnetowid, bo coś się doktorowi w
    tej naprawie nie spodobało. Nie mam pod ręką ściągawki co do szczegółów, ale
    scenka była na pewno.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski
    (dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
    i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: