  • Data: 2016-08-18 21:18:48
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.08.2016 20:55, J.F. wrote:

    > To nie jest dowod na to, ze w sadzie przegra.
    > No chyba, ze juz pare razy przegral :-)

    Ale nauczka jest taka.
    Kupujemy przez Allegro od firmy, która ma dobrą reputację w
    komentarzach. Jak jest spór to tylko piszemy przez Allegro żeby został
    ślad. Jak odpisuje na maila to my mu z cytatem przez Allegro.
    Jak towar przyjdzie uszkodzony to możemy oddać w 14 dni.

    A w ogóle to ciekawa usterka. Skoro Kris mówi, że nie używał USB to
    płytka w tej obudowie była używana i sprzęt był refurbiszowany przez
    nową obudowę, a płytka została stara. Pewnie ją puścili, no bo wydawała
    się sprawna. A może już wcześniej to USB było wymieniane i przegrzane?

    Potrzeba zdjęć w dużej rozdzielczości z maksymalnego bliska żeby ocenić.

    Miałem w życiu przypadek z nowym samochodem gdzie serwis nie chciał
    naprawiać. W końcu znalazłem w innym mieście serwis i wymienili
    wszystko. Ale to było przed epoką gwarancji wpisywanej do sieci
    producenta. Ale wymienili pompę klimy i przestała ćwierkać. Poprzedni
    nie mieli ochoty.