  • Data: 2009-10-04 15:58:01
    Temat: Re: Przewody rozruchowe
    Od: "Przemek" <p...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wańkowski wrote:
    > Noc, daleko od domu, samochód automat, z niewiadomych powodów po 8 h
    > stania prawie brak prądu w akumulatorze.
    > Kupiłem na stacji kable. No i pewnie wiecie co było dalej...
    > Jedynie nadały się do ładowania od dawcy przez 15 min. I auto
    > uruchomiłem. Rozebrałem to cudo. 1,5 mm2 przekroju linka.

    Trzeba bylo kupic dwa komplety i podlaczyc rownolegle- sprawdzone
    doswiadczalnie w aucie o kiepskim aku
    mimo ze na gwarancji. Przy okazji jak by ktos chcial kupic budzetowy
    akumulator to bardzo odradzam
    Titan (ciekawe kto je dla nich robi )z carrefoura - plyty koncza sie w 2/3
    wysokosci akumulatora a po 3 miesiacach akumulator zachowuje sie dokladnie
    tak jak ten oddany przy jego kupnie do recyclingu, oczywiscie wedlug serwisu
    wszystko jest ok i nie stwierdzaja usterki, sugerujac ze to moze cos z autem
    , tyle ze jak czekalem miesiac na wynik dzialania serwisu to jezdzilem na 2
    polaczonych rownolegle zelowkach 18Ah fimy haze z ups i na nich rozrusznik
    krecil jak szalony
    a odpalic dawalo sie nawet na jednej .