  • Data: 2014-01-23 14:58:49
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jan 2014 14:13:07 +0100, Artur Maśląg wrote:
    > Misiu pluszowy - to nie są wycieczki osobiste, tylko stwierdzenie
    > faktów. Wypowiadasz się dość lekceważąco o innych ludziach, argumentując
    > jedynie tym, że zdałeś za pierwszym razem, system jest świetny, a reszta
    > to może się schować,

    Lekceważące to są co najwyżej twoje zwroty per Miusiu Pluszowy.
    Wspominałem o tym już wcześniej. Kończą się argumenty, to wyjeżdżasz
    personalnie. Widać taki masz styl. Przykre - ale spodziewałem się tego po
    Tobie.

    > Podobnie jak bardzo ci pasuje wykorzystywanie
    > sytuacji w WORD-ach itd. do reklamy samochodów prywatnych podmiotów, za
    > co niestety płacą inni.

    Pisałem już dlaczego w tej konkretnej sytuacji jestem zadowolony.

    Natomiast Ty na moje bezpośrednie pytanie: co by było, gdy by przetarg
    wygrał Peugeot i wszyscy musielibyśmy się złożyć na te trzy miliony
    złotych - zapomniałeś odpowiedzieć.

    Niemniej tak jak pisałem wcześniej, rozumiem dlaczego - bo wtedy cały ten
    Twój wywód można o kant tyłka rozbić. Szkoły i tak musiały by wymienić
    samochody i tak, jedyną zmianą był by fakt nakręcenia komuś sprzedaży na
    dodatkowe trzy bańki.

    > Dyskusję możesz zakończyć i tak jak napisałem, odpowiedzi się raczej nie
    > doczekam.

    Jeśli tak bardzo zależy Ci na moich radach odnośnie promocji OSK, to nie
    widzę problemu - umówimy się na jakąś konkretną sumkę i możemy działać.
    Tymczasem rozmawiamy w temacie o przetargu na samochody egzaminacyjne.

    Tomek