  • Data: 2014-01-23 14:46:35
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-23 12:36, Wiwo pisze:

    > Do tego nie potrzeba mieć profesury, wystarczy rozmawiać z ludźmi, a i
    > znajomość kilku osób ze środowiska OSK pomaga.
    >
    > Ja na etapie bycia klientem
    >
    > Tak, tak, już wiemy jaki jesteś zajebisty. Niestety fakty mówią, że
    > reszta społeczeństwa jest inna. Nie każdy ma benzynę we krwi, większość
    > ludzi nie zdaje za pierwszym razem. Oni wykorzystają każdy element, kóry
    > w ich mniemaniu im pomoże. Jeśli nie są na tyle sprawni w prowadzeniu
    > samochodu, żeby zdać za pierwszym razem, to nie będą sobie utrudniać
    > tego zadania ucząc się na innym samochodzie niż będą zdawać egzamin. Tak
> [...]

    Mogę się pod tym podpisać :)

    > Znam wiele osób, które mając wieloletnią praktykę w prowadzeniu, bardzo
    > niechętnie wsiadają za kierownicę innego samochodu niż ten co znają, to
    > co dopiero mówić o ludziach, którzy praktyki nie mają wcale?

    Powyższe może wynikać z wielu uwarunkowań, ale jeżeli chodzi o młodych
    to zdecydowanie racja - szczególnie jak mają na tym czymś zdawać
    egzamin. Stąd też dobrze by było w końcu dopuścić możliwość zdawania
    na samochodzie na którym się uczyli, ponieważ odpada kwestia stresu
    związanego z samym pojazdem. Jak pisałem - ci ludzie mają w miarę
    możliwości bezpiecznie prowadzić pojazdu w ruchu miejskim (w tym
    rozpoznawać zagrożenia, zachowania innych), a nie zajmować się
    perfekcyjnym prowadzeniem pojazdu.