  • Data: 2014-01-23 17:35:28
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jan 2014 16:16:18 +0100, dddddddd wrote:
    > nie znam statystyk ale IMO dużo oblewa na placu (chociaż może teraz
    > nie, bo manewry przenieśli na miasto?)

    Ja też nie znam statystyk, opieram się danych zbieranych wśród znajomych.
    Dla przykładu w mojej grupie około ~60 osób na egzaminie, kilka oblało na
    teorii, kilka na placu, a zdecydowania większość jednak na mieście.

    Przy czym ja zdawałem jeszcze na starych testach, więc teraz ta proporcja
    prawie na pewno się zmieniła w stronę nowych testów. Oczywiście to tylko
    potwierdza to o czym pisałem wcześniej, ludzie oblewają egzamin głównie
    dlatego, że nie rozumieją PoRD i przez to nie potrafią się zachować na
    drodze - a to można bardzo prosto poprawić, lepiej szkoląc. Jeśli ktoś
    nie panuje nad samochodem po 30h kursu praktycznego, to nie powinien
    trafić na egzamin - taki jest moje zdanie.

    > a w trakcie egzaminu masz mnóstwo czasu na adaptację...

    W czasie egzaminu nie potrzebujesz się adoptować, bo nie przyzwyczaiłeś
    się jeszcze na tyle mocno do prowadzonego na kursie samochodu. Myślę, że
    wiesz, że aby dobrze wyczuć samochód potrzeba nieco więcej niż 30h jazdy.

    > ja tam akurat nie znam ludzi którzy niechętnie wsiadają do innego auta
    > (no, może znam, ale oni w ogóle niechętnie jeżdżą...)

    Kobiety zazwyczaj mają opory. Faceci nawet jak mają, to chyba nie
    koniecznie się przyznają - chyba, że taki wie, że jeździ jak dupa.
    Takiego też znam jednego.

    Tomek