  • Data: 2014-01-23 16:31:12
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-22 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > Podam inny przykład.
    > Robiłem ostatnio instalacje LPG.
    > Bardzo łatwo porównać ceny, wiele opinii w necie.
    > Wybrałem praktycznie najdrozszy zakład, wiedziony dobrymi opiniami o ich
    > działaniu.
    > Róznica 2000zł w wiekszosci zakładów vs 2500 tam gdzie robiłem.
    > Da się?

    ja w mojej branży też jestem drogi, ale wykonuję też usługi skierowane
    do pewnej grupy docelowej gdzie liczy się prawie tylko cena (mimo że na
    zdrowy rozsądek powinna mieć dużo mniejsze znaczenie) - po prostu ta
    część rynku jest przesycona firmami (tak jak OSK) i nie da się za bardzo
    podwyższyć ceny (dlatego ja wykonuję niewiele usług tego typu, ale
    właściciel OSK nie będzie raczej w tym czasie bułek do sklepów rozwoził.
    Nie to żebym bronił właścicieli OSK, po prostu idealny świat w którym
    żyje Tomasz nie istnieje, a prostym rozwiązaniem obniżającym ceny kursów
    byłaby możliwość zdawania na dowolnym samochodzie.
    Spośród moich znajomych chyba nikt nie wybrałby OSK z innym autem niż te
    na egzaminie. Rzecz jest prosta - ze dwa lata temu robiłem sobie B+E,
    jazda z przyczepką nigdy nie sprawiała mi problemów, ale do parkowania
    na egzaminie mam dwa podejścia - po co mam ryzykować że coś się nie uda,
    jak można na kursie mieć to samo auto i przyczepę i nauczyć się tego
    manewru na pamięć (nawet nauczyć się że jak w lusterku widzisz jakiś
    punkt przyczepki to znaczy że zaraz przegniesz i już nie uda się jej
    wyprostować)... Pewnie przez to jestem gorszym kierowcą, choć jak bym
    nazywał się Stiller to musiałbym napisać że jeżdżę idealnie i inni to
    barany, bo ja zdałem wszystkie kategorie (A, B, B+E) - czyli łącznie 3
    egzaminy za pierwszym razem.
    Znam ludzi którym jazda nie sprawia problemów i jeden z nich robi teraz
    trasy lokalnie i międzynarodowe autobusem, a samym egzaminem tak się
    zestresował że zdawał kilka razy - ale nie każdy jest Tomkiem Stillerem
    który nie ma z niczym problemów i wszystko jest czarne albo białe

    Łukasz