  • Data: 2014-01-23 15:04:41
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 23 Jan 2014 14:46:35 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Jak pisałem - ci ludzie mają w miarę możliwości bezpiecznie prowadzić
    > pojazdu w ruchu miejskim (w tym rozpoznawać zagrożenia, zachowania
    > innych), a nie zajmować się perfekcyjnym prowadzeniem pojazdu.

    No to napisz nam Arturze, co Twoim zdaniem jest tak stresujące podczas
    egzaminu przy zmianie samochodu?

    Szukanie korka wlewu płynu do spryskiwaczy?
    Szukania włącznika prawego kierunkowskazu?
    Ustawianie siedzenia innymi gałkami?
    Inny kolor tapicerki?
    Czy może zmieniony układ biegów na wybieraku?
    A może chodzi o to, że światła włącza się przełącznikiem na desce, a nie
    na manetce?

    Co tak bardzo stresuje ludzi, że niektórzy pomimo 13-podejść do egzaminu
    nadal go nie zdają? Pewnie masz jakąś złotą odpowiedź również i na to?

    Tomek