    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Date: Wed, 22 Jan 2014 18:53:17 +0100

    W dniu 2014-01-22 13:58, Tomasz Stiller pisze:
    > Faktycznie nie wiem. Odbyłem normalny kurs, w szkole, którą miałem pod
    > domem. Potem zdałem egzamin, na pierwszym terminie, teoretyczny i
    > praktyczny, na obu zero błędów.

    a ja plac prawie każdą rzecz na placu manewrowym wykonałem za drugim
    podejściem - nie dlatego, że się nie nauczyłem, a ze względu na stres.
    Zdałem za pierwszym razem, sytuacje na drodze mnie nie stresują, od
    otrzymania PJ zrobiłem kilkaset tysięcy km...

    > Tylko ja byłem na każdych zajęciach kursu teoretycznego, a instruktorowi
    > od praktyki powiedziałem, że ma mnie nie oszczędzać bo chce się nauczyć
    > jeździć - dlatego chciałbym odwiedzić wszystkie szykany w mieście. Być
    > może trafiłem na dobrą szkołę i dobrego instruktora.

    a ja nauczyłem się testów na pamięć, a praktykę w jeżdżeniu nabyłem
    sporo przed kursem na PJ

> [...]
    > się, że to tyle powinno kosztować? Niech sobie kosztuje 1500 zł albo
    > jeszcze więcej, czemu nie. Ludzie pójdą tam gdzie jest taniej? No to
    > znaczy, że Ci z droższymi kursami po prostu nie umieją się sprzedać. Taka
    > prawda.
    >
    > Sam prowadzę firmę na dość ciężkim rynku. Moje usługi są średnio 2x
    > droższe niż niektórych konkurentów, a jednak mam klientów i jakoś żyję.
    > Na każdym runku jest miejsce dla usług droższych o lepszej jakości oraz
    > tańszych o gorszej jakości - niby dlaczego tutaj miało by to funkcjonować

    I twoje usługi są łatwo porównywalne, czy może wyceniane indywidualnie
    pod klienta? Zgaduję że twoich usług nie da się tak łatwo porównać. Moje
    usługi też są droższe niż innych, ale ja nie sprzedaję kursów na PJ
    które dla każdego kosztują tyle samo. Pokaż mi sklep który ma piwo
    tyskie po 6zł za butelkę, albo chleb za 6zł (zwykły, nie jakiś wymyślony).
    Jeżeli chodzi o OSK to można jedynie wyrobić sobie markę i mieć ceny o
    może kilkanaście procent wyższe od konkurencji

    Łukasz