  • Data: 2014-01-23 14:13:07
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-23 12:21, Tomasz Stiller pisze:

    > No cóż, tak z Tobą kończą się dyskusje. Jak argumentów brakuje, to należy
    > zacząć wycieczki osobiste względem adwersarza - wstyd i poziom podwórka :)

    Misiu pluszowy - to nie są wycieczki osobiste, tylko stwierdzenie
    faktów. Wypowiadasz się dość lekceważąco o innych ludziach,
    argumentując jedynie tym, że zdałeś za pierwszym razem, system jest
    świetny, a reszta to może się schować, ponieważ samochód nie jest
    dla każdego (tak, to wstyd i poziom podwórka). Podobnie jak bardzo
    ci pasuje wykorzystywanie sytuacji w WORD-ach itd. do reklamy
    samochodów prywatnych podmiotów, za co niestety płacą inni.

    Co do braku argumentów - pokazujesz to po raz kolejny,
    a odpowiedzi na Twój własny pomysł:
    "proste pytanie w zakresie "konkurowania o klientów innymi sposobami"."
    nadal nie ma.

    Dyskusję możesz zakończyć i tak jak napisałem, odpowiedzi się raczej
    nie doczekam. Znaczy łatwo coś tak rzucić, ale stosownie uzasadnić to
    już nie bardzo.