  • Data: 2014-01-23 12:36:52
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org> napisał w wiadomości
    news:lbog51$s0q$3@dont-email.me...

    > A skąd Ty wiesz czego oczekują klienci OSK?

    Do tego nie potrzeba mieć profesury, wystarczy rozmawiać z ludźmi, a i
    znajomość kilku osób ze środowiska OSK pomaga.

    Ja na etapie bycia klientem
    > OSK oczekiwałem zupełnie czegoś innego. Nawet nie przyszło mi do głowy,
    > że nauka na samochodzie jaki będzie na egzaminie może mieć jakikolwiek
    > czynnik decydujący.

    Tak, tak, już wiemy jaki jesteś zajebisty. Niestety fakty mówią, że reszta
    społeczeństwa jest inna. Nie każdy ma benzynę we krwi, większość ludzi nie
    zdaje za pierwszym razem. Oni wykorzystają każdy element, kóry w ich
    mniemaniu im pomoże. Jeśli nie są na tyle sprawni w prowadzeniu samochodu,
    żeby zdać za pierwszym razem, to nie będą sobie utrudniać tego zadania ucząc
    się na innym samochodzie niż będą zdawać egzamin. Tak było zawsze.

    Znam wiele osób, które mając wieloletnią praktykę w prowadzeniu, bardzo
    niechętnie wsiadają za kierownicę innego samochodu niż ten co znają, to co
    dopiero mówić o ludziach, którzy praktyki nie mają wcale?

    Wiwo