  • Data: 2014-01-23 14:22:07
    Temat: Re: Przetarg na samochody egzaminacyjne :)
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-23 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg n...@w...pl ...

    > Bo nie słyszałem jeszcze reklamy w stylu: my uczymy dobrze.

    Kiepsko z uszami/oczami ;)

    > Wszyscy reklamują się hahaha hihihihi + cena.

    Czy ja wiem? Spoko tylko o cenie pisze, to prawda.

    > Oczywiście bardzo cięzko bedzie sprzedać taką ofertę 2 x drożej.

    To się w życiu nie uda. Sytuacja jest taka a nie inna - do podejścia
    do egzaminu państwowego jest wymagana minimalna liczba godzin i tyle.
    Za specyficzne usługi może być jakaś dopłata, ale tego na tym etapie
    nie liczymy. No jak ktoś zdaje 30 razy i 3 kursy musi zrobić to
    trochę zapłaci :)

    > Jak ja robiłem PJ to gdyby były takie warunki techniczne jak dziś i
    > poczytałbym o instruktorze z ktorym jezdziłem, to nigdy bym do nich nie
    > poszedł.

    Ba, a co powiesz o egzaminatorach, którzy nie powinni egzaminować,
    ponieważ np. ludzi podpuszczają?

    > Wybrałem, bo było blisko.

    Większość ludzi tak wybiera. Dobrze jak mają wybór w większym mieście,
    choć to tak naprawdę niewiele zmienia.