    From: "Plumpi" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przejście dla pieszych
    Date: Sun, 7 Nov 2010 19:43:50 +0100

    Użytkownik "PH" <P...@p...news> napisał w wiadomości
    news:ib0f78$mj3$1@news.onet.pl...

    > a co ty kurwa pedagog jesteś?? pilnuj siebie!!

    > zwarzywszy że faktycznie lewym pasem jedzie debil to na jakiej podstawie
    > wymagasz od niego ___myślenia___ ?????

    > dokładnie tak by było. ewentualnie lekkie myśnięcie w klaksonżeby zwrócić
    > uwagę pieszego na ciebie a potem pokazanie mu dłonią że ma stać.

    > oczywiście twoja. i nauka debila kosztowałaby Ciebie ~1000pln lub zniżki
    > na OC

    Oczywiście nie ma to jak pierd....ona zabawa w policjanata i pedagoga ;)

    Ale co na to prawo ?
    No i tu jak się okazuje, że to co piszesz jest totalną bzdurą, ponieważ
    Prawo o Ruchu Drogowym mówi wręcz coś innego:

    Rozdział 1
    Art. 3 Pkt. 3
    Jeżeli uczestnik ruchu lub inna osoba spowodowała jednak zagrożenie bezpie-
    czeństwa ruchu drogowego, jest obowiązana przedsięwziąć niezbędne środki w
    celu niezwłocznego usunięcia zagrożenia, a gdyby nie mogła tego uczynić, po-
    winna o zagrożeniu uprzedzić innych uczestników ruchu.

    Tak więc kolego zanim udzielisz takich mądrych rad to chociaż przeczytaj
    PoRD.
    Z moje strony wielkie brawa dla kolegi Shreka za otwartość umysłu i
    opanowanie. Tylko tacy kierowcy powinni jeździć po drogach. Reszta niech
    dupsko przysiądze nad PoRD i dopiero wtedy udziela na grupie pouczających
    rad jak zrozumie co tam jest napisane.

    Poza tym kolego w tym przypadku wina i tak leżałaby po stronie
    wyprzedzającego i nie ma tu znaczenia, że Shrek przekroczył linię ciągłą.