  • Data: 2009-08-10 11:43:45
    Temat: Re: Programista C/C++
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@d...im.pwr.wroc.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    On 10.08.2009, Bogusław Faja wrote:
    > A jeśli chodzi o anonimowość, to zarówno ja i Sebastian podajemy swoje imię
    > i nazwisko, czyli nic więcej, nic mniej niż Ty. No chyba, że uważasz iż są
    > to nasze "nicki" :-)

    Znaczy tego, ja bym nie powiedział że osoba irenka <i...@g...com>
    podała swoje imię. Znaczy które by miało być imieniem? To z maila, to
    z komentarza maila? A nazwisko?

    > Przy okazji - żeby było trochę bardziej tematycznie - dlaczego rekruterzy
    > nie chcą ujawniać widełek w ogłoszeniach?

    Podejrzewam że dlatego że zleceniodawcy nie podają, a ci z kolei unikają
    tego, bo nie mają jasno określonej polityki płacowej. Tak w każdym razie
    ja to widzę.

    --
    Stanislaw Klekot