    From: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Profil aluminiowy - szukam
    Date: Mon, 09 Jul 2012 02:49:30 +0200

    Powitanko,

    > Koledzy dobrze Ci poradzili - postaraj się wykorzystać gotowiec.

    Przegladam Allegro i oferty firm oferujace poleasingowy sprzet, ale albo
    sa to maszyny wielkosci domu i wadze dywizji czolgow, ale mooocno
    zuzyte, albo rachityczna chinszczyzna. Takie cos jakbym chcial robi
    Proma, ale cena mi nie odpowiada. To nie jest projekt, od ktorego zalezy
    moje zycie, ale pozwolilby mi wdrozyc pare pomyslow, z ktorych bycmoze
    cos wyjdzie. A poza tym lubie mechanike.
    Oczywiscie forum cnc jest mi znane, firma oferuje troche rzeczy typu
    sruby pociagowe, sprzegla, mozna kupic uchwyt tokarski bez problemow,
    slowem, nie jest to zadanie beznadziejne. Nie robie tego na sprzedaz,
    tylko dla siebie, jak cos mi nie bedzie pasowac, to diaksa w dlon, potem
    palnik i zabawa trwa.

    > O wiele
    > łatwiej przerobisz jakiegoś manuala na CNC, niż wykonasz CNC od zera.

    Oj, z tym sie nie zgodze. Przerobilem swoja frezarke na cnc i sporo
    nerwow i czasu mi na to zeszlo, aby dostosowac ja do krokowcow.
    Zdecydowanie wole od poczatku wszystko przemyslec i zrobic pod katem cnc.

    > W razie czego, służę pomocą.

    Bede wdzieczny:-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa