eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProcedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfa9b14$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Thu, 19 Dec 2019 13:18:16 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 22
    Message-ID: <5dfb6a88$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.51.248
    X-Trace: 1576757896 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 94.42.51.248:65141
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668614
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-12-19 07:00, Budzik wrote:
    [...]
    > OK, to moze sie niedokładnie wyraziłem.
    > Zawór kóry kosztuje 800zł to tez jest imo popierdolone :)
    Można kupić TOPRAN-a z 247 zł. :-) Marka niby niemiecka, ale cena
    śmierdzi chińszczyzną. Chociaż wizualnie na chińszczyznę nie wygląda.
    No, ale w końcu Apple też zdaje się w Chinach ajfony klepie. :-)

    > Na szczescie są jeszcze samochody w których wszystko jest całkiem niezle
    > dostepne - patrz np renault master
    A z kolei w innych renówkach (AFAIR jakiś osobowy dizelek) EGR siedzi
    pomiędzy silnikiem a kabiną. Bez wybebesznia połowy komory silnika
    pewnie się nie obejdzie, aby dostać się do EGR. :-)

    > Walniety - oczywiście, zwłaszcza jak ci sie zatrzyma w pozycji otwartej.
    > Ale zaslepiony? W jaki sposób miałby wpływać na spalanie?
    W internetach coś pisali, że wtedy jest podawana bogatsza mieszanka i
    jakiś sens to ma. W każdym razie IMO zaślepienie EGR bez jednoczesnej
    zmiany softu/ustawień ECU nie jest dobrym pomysłem. A chyba w większości
    wypadków nie da się wyłączyć EGR-a w sofcie. Chociaż wyjątkiem są jakieś
    stare Astry, gdzie był jakiś design flaw związany z EGR i Opel ,,po
    taniości" oferował update softu ECU, aby ten zawór po prostu wyłączyć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: