eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaProblemy z zakupami w Amazon › Re: Problemy z zakupami w Amazon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problemy z zakupami w Amazon
    Date: Sun, 29 Aug 2010 17:17:07 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 38
    Message-ID: <i5dtlj$h5a$1@news.onet.pl>
    References: <i5d0nd$bbp$1@news.onet.pl> <i5dk82$q4q$1@news.onet.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089078009222.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1283095027 17578 89.78.9.222 (29 Aug 2010 15:17:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 29 Aug 2010 15:17:07 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-EsetScannerBuild: 7729
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:594587
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości
    news:i5db2u.9e8.0@poczta.onet.pl...
    > "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl> wrote in message
    > news:i5dk82$q4q$1@news.onet.pl...
    >> Użytkownik "Jacek Majewski" <t...@p...onet.pl> napisał w
    >> wiadomości news:i5d0nd$bbp$1@news.onet.pl...
    >>> Kupilem w Amazon ksiazke za ktora chcialem zaplacic przelewem. Podalem
    >>> swojego emaila i niestety dostalem zamiast numeru konta informacje o
    >>> bledzie. Uzywam Outlook Expressa i kiedys mialem podobny problem i tez
    >>> koledzy stad mi pomogli. Niestety nie pamietam juz tamtego rozwiazania.
    >>> Nie chcę rezygnowac z uzywanego programu pocztowego. Dolaczam otrzymany
    >>> plik z informacja o bledzie.
    >>> Prosze o pomoc i z gory dziekuje.
    >>> Jacek M..
    >> Wydaje mi sie, ze problem zwiazany jest z ta akurat witryna, bo z
    >> zakupami realizowanymi w podobny sposob w polskich sklepach internetowych
    >> nie mam problemow.
    >> Jeszcze raz prosze o pomoc.
    >
    > Popatrzmy wspólnie co tam napisano:
    >
    > This is an automatically generated Delivery Status Notification.
    >
    > Delivery to the following recipients failed.
    >
    > t...@p...onet.pl
    > Ja tam widzę że wystąpił problem z wysłaniem emaila na konto
    > t...@p...onet.pl
    > To chyba Twoje konto... Ale jaki to miałoby mieć związek z Amazonem? :-)
    Tego wlasnie niewiem. Dlaczego zakupy w innych sklepach internetowych
    (polskich) przebiegaja bez problemu a zakup (pierwszy od wielu lat) w Amazon
    jest tak problematyczny. Wydawalo mi sie, ze moze czegos nie ustawilem w
    konfiguracji Outlook Expressa, stad moje pytanie i prosba o pomoc.
    Jacek M.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: