eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z zapłonem diesla... › Re: Problem z zapłonem diesla...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder1.cambriumusenet.nl
    !82.197.223.108.MISMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12
    .246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 26 Jan 2014 08:28:32 +0100
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:12.0) Gecko/20120428 Thunderbird/12.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z zapłonem diesla...
    References: <lbrhfl$ffo$1@news.task.gda.pl> <lbt7s9$pp0$1@mx1.internetia.pl>
    <lbt8al$gha$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <lbush6$62m$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <c...@g...com>
    <lc15a6$rpa$1@usenet.news.interia.pl>
    <52e44864$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <52e44864$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140125-1, 2014-01-25), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Message-ID: <52e4b91f$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ratnet.pl
    X-Trace: 1390721312 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2363 83.238.170.2:62453
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2521116
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-26 00:21, yabba pisze:

    >>> Kiedyś widziałem jak odpalali chyba ośmio cylindrowego dizla w kutrze
    >>> rybackim. Z korby po cylindrze odpalali. Jak pracował na trzech to
    >>> korba byla niepotrzebna. Kręcący wyglądał tak jak by miał za chwilę
    >>> zejść.
    >>>
    >>
    >> W jaki sposób były sprzęgane poszczególne cylindry?
    >> Pierwszy raz o czymś takim słyszę.
    >> Masz jakieś linki/wskazówki?
    >>
    >
    >
    > Podejrzewam, że cylindry miały powłączane odprężniki. Jak zaskoczył
    > pierwszy cylinder, to po kolei wyłączali odprężniki w pozostałych, ale
    > nie przestając kręcić korbą.
    >

    To chyba za mało. Odprężnik odprężnikiem, ale te masy trzeba jakoś
    rozpędzić. Nadal jestem ciekaw opisu jak były sprzęgane kolejne cylindry
    i coraz bardziej podejrzewam "morskie opowieści". Coś mi się obiło o
    uszy o dużych (w dużych statkach) silnikach, w których też mogą
    "normalnie", na biegu, pracować nie wszystkie cylindry, ale szczegółów
    nie znam.



    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: