-
Data: 2010-12-06 00:40:03
Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-12-05 18:29, P_ablo pisze:
> Akumulator bezobslugowy to taki, w ktorym nie ma ma korkow i
> teoretycznie nie ma potrzeby uzupelniania elektrolitu/rozcienczalnika.
Bredzisz. Ma korki i teoretycznie to zawsze jest potrzeba uzupełniania
elektrolitu.
> Najczestszym powodem usterek akumulatorow to niedomagania
> alternatora/elektryki w samochodzie - i tu trzeba przyznac racje
> producentom (o czym sam wspomniales), ze czesto nie uznaja reklamacji.
Bo słaniają się kiepską elektryką w samochodach i też bym tak robił.
Brak masy, dziękuję nie mamy o czym rozmawiać.
> Nalezy zapamietac aby ZAWSZE jechac na reklamacje z samym akumulatorem -
> wtedy nie moga sprawdzic ladowania w samochodzie i maja mniej podstaw do
> odrzucenia reklamacji...
Prawda.
> Tak naprawde wiekszosci akumulatorom wystarczy jedno glebokie
> rozladowanie i po nich.
Zgadza się.
> Kiedys mialem zelowke zaadoptowana od
> przemyslowego UPSa i ta wytrzymala maks tydzien glebokiego rozladowania.
> Kiedy postala sobie tak miesiac, to juz nie dalo jej sie naladowac.
>
Nawet 6 voltami nie ruszyło? Ja ostatnio podniosłem na nogi aku niskim
napięciem, 6 voltami, kilka takich kopnięć po 30 sekund i ruszył, udało
się doładować go na wyższym napięciu 12V i niskim natężeniu rzędu 2-2,5A
przez całą noc. Odzyskał sprawność i klient się ucieszył, że
zaoszczędził 3-4 stówki.
> Nie wiem czy wiesz, ale kiedy np wydoisz aku i ostatkiem sil odpalisz a
> masz sprawny alternator, to pracuje on z maksymalna moca i aku dostaje
> kilkadziesiat amper - przy tym ladowanie prostownikiem to jak laskotanie
> w porownaniu z uderzeniem piescia.
>
Nie wiem czy wiesz, ale elektronika w BMW nie pozwoli odpalić silnika
jeżeli akumulator ma za niskie napięcie. Chroni w ten sposób układy
elektroniczne w samochodzie i akumulator.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 00:45 Andrzej Lawa
- 06.12.10 00:46 Filip KK
- 06.12.10 00:50 Filip KK
- 06.12.10 00:55 Filip KK
- 06.12.10 00:54 kogutek
- 06.12.10 01:04 Filip KK
- 06.12.10 01:12 Filip KK
- 06.12.10 01:14 Filip KK
- 06.12.10 01:17 Filip KK
- 06.12.10 01:26 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.12.10 01:23 kogutek
- 06.12.10 01:32 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.12.10 01:33 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:35 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:36 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie
- 2024-12-23 Przedłużacz USB-C działa w połowie
- 2024-12-24 Cicha noc...
- 2024-12-24 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-12-23 Opole => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Ka
- 2024-12-23 Łódź => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS)
- 2024-12-23 Kraków => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-23 Poseł Ryszard Petru w Biedronce
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=