eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długie › Re: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Mon, 06 Dec 2010 00:40:03 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 44
    Message-ID: <idh81m$i84$2@news.net.icm.edu.pl>
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfb6d7c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfrv1$eso$5@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfbcbf1$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-170.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1291592566 18692 89.78.83.170 (5 Dec 2010 23:42:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 23:42:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <4cfbcbf1$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331988
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-05 18:29, P_ablo pisze:

    > Akumulator bezobslugowy to taki, w ktorym nie ma ma korkow i
    > teoretycznie nie ma potrzeby uzupelniania elektrolitu/rozcienczalnika.

    Bredzisz. Ma korki i teoretycznie to zawsze jest potrzeba uzupełniania
    elektrolitu.

    > Najczestszym powodem usterek akumulatorow to niedomagania
    > alternatora/elektryki w samochodzie - i tu trzeba przyznac racje
    > producentom (o czym sam wspomniales), ze czesto nie uznaja reklamacji.

    Bo słaniają się kiepską elektryką w samochodach i też bym tak robił.
    Brak masy, dziękuję nie mamy o czym rozmawiać.

    > Nalezy zapamietac aby ZAWSZE jechac na reklamacje z samym akumulatorem -
    > wtedy nie moga sprawdzic ladowania w samochodzie i maja mniej podstaw do
    > odrzucenia reklamacji...

    Prawda.

    > Tak naprawde wiekszosci akumulatorom wystarczy jedno glebokie
    > rozladowanie i po nich.

    Zgadza się.

    > Kiedys mialem zelowke zaadoptowana od
    > przemyslowego UPSa i ta wytrzymala maks tydzien glebokiego rozladowania.
    > Kiedy postala sobie tak miesiac, to juz nie dalo jej sie naladowac.
    >
    Nawet 6 voltami nie ruszyło? Ja ostatnio podniosłem na nogi aku niskim
    napięciem, 6 voltami, kilka takich kopnięć po 30 sekund i ruszył, udało
    się doładować go na wyższym napięciu 12V i niskim natężeniu rzędu 2-2,5A
    przez całą noc. Odzyskał sprawność i klient się ucieszył, że
    zaoszczędził 3-4 stówki.

    > Nie wiem czy wiesz, ale kiedy np wydoisz aku i ostatkiem sil odpalisz a
    > masz sprawny alternator, to pracuje on z maksymalna moca i aku dostaje
    > kilkadziesiat amper - przy tym ladowanie prostownikiem to jak laskotanie
    > w porownaniu z uderzeniem piescia.
    >
    Nie wiem czy wiesz, ale elektronika w BMW nie pozwoli odpalić silnika
    jeżeli akumulator ma za niskie napięcie. Chroni w ten sposób układy
    elektroniczne w samochodzie i akumulator.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: