-
X-Received: by 10.36.9.82 with SMTP id 79mr562253itm.2.1499240738939; Wed, 05 Jul
2017 00:45:38 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.36.9.82 with SMTP id 79mr562253itm.2.1499240738939; Wed, 05 Jul
2017 00:45:38 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
188no66509itx.0!news-out.google.com!k7ni525itk.0!nntp.google.com!188no66504itx.
0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 5 Jul 2017 00:45:38 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <ojh50j$61q$2@dont-email.me>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.19;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.19
References: <ojdpna$g4l$1@dont-email.me>
<a...@n...neostrada.pl>
<ojdr9v$loe$2@dont-email.me>
<a...@n...neostrada.pl>
<5...@g...com>
<ojfe4p$lru$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<ojh50j$61q$2@dont-email.me>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <6...@g...com>
Subject: Re: Problem z Teslą o którym się nie mówi....
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 05 Jul 2017 07:45:38 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2609680
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 5 lipca 2017 00:35:38 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <s...@g...com> wrote:
> > W dniu wtorek, 4 lipca 2017 08:55:23 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:
> >> W dniu 2017-07-04 o 07:17, p...@g...com pisze:
> >>
> >>> A co zrobisz kolesiowi który w aucie przy dystrybutorze czyta gazetę ?
> >>> To jest problem operatora stacji i jak kładzie laskę to się stację
> >>> omija no chyba że to jedyny charger w okolicy :-) imho lalka przesadza
> >>> to taki Tesla bashing :-)
> >>
> >> Poprosisz osobiście lub klaksonem o przeparkowanie.
> >> Nie pomoże to prosisz o pomoc obsługę stacji, oni bez oporów
> >> ściągną policję. A w przypadku elektryka nie ma stacji jako
> >> takiej, nie ma obsługi i jak rozumiem nie ma skutecznych
> >> metod pozbycia się auta blokującego punkt ładowania.
> >>
> >> A jak na jednym procencie dojedziesz do ładowarki a tam właśnie
> >> gostek zapina swoje elektryczne cudo i na na pytanie kiedy skończy
> >> odpowiada "za dziesięć godzin bo ja tam dalej pracuje".
> >> Też przesada ?
> >>
> >>
> >>
> > Chłopaki, tworzycie sztuczne problemy.
> > Jak ktos do pracy jedzie to se ładować będzie w domu.
> > W taryfie nocnej na spokojnie.
> >
> > A jak jedzie nad morze to mu raczej będzie zależało aby naładować i sie
> > zwinąć w dalsza podróż a nie kisić sie przy ładowarce komus na złość.
>
> Raczej tak.
>
> > Pozatym o ile te ładowarki mają kable (nie mają styków pod samochodem) to
> > co za problem odpiąć kabel i podłaczyć do swojego auta?
>
> Mówisz o wypięciu wtyczki z ładowanego auta? Takiej opcji nie ma, bo
> wtyczka się blokuje i tylko kierowca kluczykiem (guzikiem z pilota) ją
> uwalnia.
>
Tak jest dziś. Pewnie sie to niebawem zmieni. Bo dziś w tym kablu jest tylko
zasilanie, nie ma autoryzacji czy rozliczania kto ładuje i ile.
Ewentualnie zatrzask będzie sie odblokowywał po naładowaniu.
> > Tak więc chciałbym was uspokoić że akurat te problemy sa do rozwiązania
> > relatywnie prosto :)
>
> I są już rozwiązane :-)
>
> > A ze ładowarki będą tanie to mysle ze w kluczowych lokalizacjach
> > powstanie ich aż za dość. Byle elektryki stały sie popularne na co narazie nie
licze...
> >
>
> Sa zdecydowanie tansze niz stacja benzynowa, a stacji masz jak mrówków w
> każdem mieście.
No nie jak mrówków. Jakbyśmy mieli wszystkie samochody tankować po 4-8-12h co 2-3 dni
to tych stacji zabraknie. Dzis tankuje sie w 2-3 minuty. a i tak w trakcie dnia sie
trafiają kolejki na stacjach...
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.17 09:51 s...@g...com
- 05.07.17 16:43 Pszemol
- 05.07.17 20:41 Zenek Kapelinder
- 06.07.17 07:02 Pszemol
- 09.07.17 21:51 j...@i...pl
- 10.07.17 00:03 Zenek Kapelinder
- 10.07.17 00:33 Pszemol
- 10.07.17 03:10 Zenek Kapelinder
- 10.07.17 04:24 Pszemol
- 10.07.17 07:57 ddddddddddddd
- 10.07.17 08:44 RadoslawF
- 10.07.17 09:23 J.F.
- 10.07.17 09:30 J.F.
- 10.07.17 09:32 J.F.
- 10.07.17 11:36 Kris
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=